Whopper
Nieuwkomer
Hallo,
Misschien dat ik deze vraag op het verkeerde forum stel, maar ik zou niet weten waar ik het anders moest doen.
Ik heb een JVC CA-MXJ55R, met 2 bijbehorende speakers. Ik gebruik deze voornamelijk voor mijn PC. Klinkt wel goed, in ieder geval een stuk beter dan standaard pc boxjes.
Nou ben ik van plan om er een subwoofer bij te kopen, niet een hele dure maar gewoon een goedkope. Heeft dat uberhaupt wel zin?
Hier staat een manuel van JVC.
Hoeveel watt is dan verstandig om te nemen, ik zat te denken (mits ze nog leverbaar zijn) aan deze of deze, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten. Mijn budget is 100-150 euro.
De 2 boxen staan gewoon naast mijn scherm, de subwoofer wil ik voor (rechtsvoor oid) van mijn voeten, onder mijn bureau leggen.
Ben benieuwt hoe jullie hierover denken.
Misschien dat ik deze vraag op het verkeerde forum stel, maar ik zou niet weten waar ik het anders moest doen.
Ik heb een JVC CA-MXJ55R, met 2 bijbehorende speakers. Ik gebruik deze voornamelijk voor mijn PC. Klinkt wel goed, in ieder geval een stuk beter dan standaard pc boxjes.
Nou ben ik van plan om er een subwoofer bij te kopen, niet een hele dure maar gewoon een goedkope. Heeft dat uberhaupt wel zin?
Hier staat een manuel van JVC.
Een subwoofer aansluiten
Door een subwoofer aan te sluiten, kunt u het geluid van de bassen verbeteren. Sluit de invoerjack van een subwoofer aan op de SUB WOOFER OUT-jack door middel van een monauraal snoer (niet meegeleverd).
Versterker
Uitvoerstroom
75 Watts per kanaal, min. RMS, beide kanalen aangedreven in 6
Ohm bij 1 kHz met maximaal 0,9% totale harmonische vervorming.
Audio invoergevoeligheid/impedantie (bij 1 kHz)
AUX: 400 mV/50 kOhm
Niveau audio-output:
AUX: 270 mV
Digitale uitvoer: CD OPTICAL DIGITAL OUTPUT
Signaalgolflengte: 660 nm
Uitvoerniveau: –21 tot –15 dBm
Luidsprekers/impedantie: 6 – 16 Ohm
Hoeveel watt is dan verstandig om te nemen, ik zat te denken (mits ze nog leverbaar zijn) aan deze of deze, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten. Mijn budget is 100-150 euro.
De 2 boxen staan gewoon naast mijn scherm, de subwoofer wil ik voor (rechtsvoor oid) van mijn voeten, onder mijn bureau leggen.
Ben benieuwt hoe jullie hierover denken.