Varierende Hardstyle Bassdrum

@Radicalz

gewoon feedback blijven geven, laat die Kanuzo maar lekker lullen :D

@Digital Angel

Je kicks zijn niet verkeerd, alleen nog wat mager.. Layer jij wel ? Gebruik je compressie ?

Kick ( niet echt nustyle )

Comments plz..

Attachments

• 00 - liqcrunchkick_7.mp3
    256,4 KB · Bekeken: 77
Ook eens een poging gewaagd. Let niet op de synth, gaat me meer om de kick. Comments? :)

Attachments

• stukske.mp3
    605,2 KB · Bekeken: 78
Ook eens een poging gewaagd. Let niet op de synth, gaat me meer om de kick. Comments? :)

Niet slecht, niet slecht !
Vind alleen zelf dat kick wat loom aanvoelt.
Langzaam gevoel.

Nieuw klein dingetje van mij :)

Attachments

• melodie.mp3
    982,7 KB · Bekeken: 79
Niet slecht, niet slecht !
Vind alleen zelf dat kick wat loom aanvoelt.
Langzaam gevoel.

Nieuw klein dingetje van mij :)

tnx! heb veel gelezen hier... heb r veel van opgestoken. Maak mn kicks in reason, en sluis ze door naar logic :)

Vind je dingetje wat minder eerlijk gezegd (smerige zinsopbouw :)), kick mist power denk ik.

base (staart) en de kraak staat volgens mij niet op de juiste hoogte (noot)

gemaakt met Microtonic !!!!! denk het wel . Dan kan je dat gemakkelijk aanpassen.

en laat hem eens pitchen met de melo

@davulture:
Kick is niet slecht, de shape van je kraak zou ik alleen wat anders doen zodat je meer dat pompende effect krijgt (en misschien eens mee laten pitchen ja).

@ BP:
Ook niet slecht! Je lead mag een wat frissere EQ hebben imo en de kick is eigenlijk wel lekker alleen zou de tail ook wat meer naar voren mogen komen.

--

Vandaag ook weer even bezig geweest (lead moet nog een stuk spannender...i know) :);

Attachments

• B20.mp3
    2 MB · Bekeken: 78
@NessPJ: De punch mag iets helderder, de bass en kraak klinkt voor de rest gewoon goed (Y)

Zelf heb ik nog een poging gedaan met iets rauws :P

Attachments

• INZ.mp3
    454,8 KB · Bekeken: 82
base (staart) en de kraak staat volgens mij niet op de juiste hoogte (noot)

gemaakt met Microtonic !!!!! denk het wel . Dan kan je dat gemakkelijk aanpassen.

en laat hem eens pitchen met de melo
neen, niet met microtonic gemaakt. heb t in reason gemaakt.

tnx voor de comments though! ik ga r weer eens aan werken dan.

@Statiq:
Thanks. :)
Punch moet nog ietsje harder slaan op het hoog inderdaad (maar ik vogel dat stap voor stap uit...voordat ik straks het totale plaatje verpest :P).

Je kick klinkt goed! Gaat wel de 'harde' kant op imo.
Doet me wel een beetje denken aan de kick in 'Tonight' (na de break). :)

@BP

Voor jouw doen vind ik dit slecht dude, heb veel beter van jou gehoord.

@Statiq

Nice one, dit is ook meer mijn stijl.. Lekkere kick, fx past er mooi bij, en die screetch is net de Mac "I'm loving it"

@NessPJ

Vind het allemaal wat hol klinken, denk met een duidelijke pucnh en wat betere EQ dat je kick er een heel stuk beter uit zal komen..

Laat ik ook maar eens wat van mij horen. Een flinke tijd niets gebakken doordat mijn interesse wegviel.

Comments are welcome!

Attachments

• intro_04_edit7.mp3
    504,7 KB · Bekeken: 69
@Purno

Je kick klinkt wat hol, voor de rest best leuk.

Ik ben zelf ook maar ff veder gaan breien op mijn reversed kick, heb een mid-intro gemaakt, is nog niet helemaal klaar.
Ik heb patterns hergebruikt zodat het misschien wat ééntonig gaat klinken en opvulling met wat FX wordt aan gewerkt.
Dus hier maar weer eens iets van mijn kant en uiteraard zijn alle comments welkom.. :D

Attachments

• Kick&Reverse.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 74
@Purno

Je kick klinkt wat hol, voor de rest best leuk.

Ik ben zelf ook maar ff veder gaan breien op mijn reversed kick, heb een mid-intro gemaakt, is nog niet helemaal klaar.
Ik heb patterns hergebruikt zodat het misschien wat ééntonig gaat klinken en opvulling met wat FX wordt aan gewerkt.
Dus hier maar weer eens iets van mijn kant en uiteraard zijn alle comments welkom.. :D

Hol? Wat bedoel je met hol? Als ik namelijk je vorige comment op NessPJ lees, zeg je ook hol. Ik hoor bij zijn kick en mijn kick toch echt 2 totaal verschillende sounds. Ik ben dan ook erg benieuwd wat je hol vind?

Jouw stuk:
De vertraging (punch en dan de reverse) vind ik zelf iets groot, mag wel net iets dichter zijn, originele punch (ander soort sound) vind ik goed. De kraak zelf is niet mijn stijl maar wel anders dan andere reverse kicks die je zo vaak hoort.

Back