Varierende Hardstyle Bassdrum

Hol? Wat bedoel je met hol? Als ik namelijk je vorige comment op NessPJ lees, zeg je ook hol. Ik hoor bij zijn kick en mijn kick toch echt 2 totaal verschillende sounds. Ik ben dan ook erg benieuwd wat je hol vind?

Jouw stuk:
De vertraging (punch en dan de reverse) vind ik zelf iets groot, mag wel net iets dichter zijn, originele punch (ander soort sound) vind ik goed. De kraak zelf is niet mijn stijl maar wel anders dan andere reverse kicks die je zo vaak hoort.

Misschien heeft hij gewoon iets met holletjes. :dubbel:

Ook een snippet gemaakt.

Plz leave comments!

Attachments

• liqcrunchkick_6.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 79
@Purno

Het klopt dat het 2 totaal verschillende kicks zijn, wat ik met hol bedoel is pure resonantie, het hoort meer als een galm dan dat het echt werkelijk beukt. Ik weet niet hoe ik het je uit moet leggen.

@NessPJ

Kom hier maar heen dan schuif ik mijn VirusTI in je reet vies kind :D

Er wordt weer een shitload aan snippets gedropt hier, feedback=feedback !!

@Liq: Lijkt wat meer hardcore man! ;)

Mag wat meer "punch" hebben van mij, zit er al multiband / gewoon stevige compressie op je kick-bus?

@Liq: Lijkt wat meer hardcore man! ;)

Mag wat meer "punch" hebben van mij, zit er al multiband / gewoon stevige compressie op je kick-bus?

Nee, alleen ozone.. Dynamics

Zal wel even gaan rommelen met multiband.

Wat voor compressor plugs gebruiken jullie.

Nice man, welke powercore heb jij.? 4dsp of 8? Zit er overna te denken om zon interface aan te schaffen in de toekomst.

Nice man, welke powercore heb jij.? 4dsp of 8? Zit er overna te denken om zon interface aan te schaffen in de toekomst.

ik heb de Pci express kaart ( 4 dsp)
en was een tijdje geleden in de aanbieding met een voucher van 500 dollar..

maar op marktplaats staan een hoop aangeboden, maar waarom? weet ik niet,,, denk dat de meesten over stappen op Uad. (ook super om te hebben :{)

maar met powercore heb je dus virus plugin 8).
en de Vss reverb :halleluja.. 1 van de beste reverbs die ik heb gehoord.

De plugins zijn naar verhalen erg dik idd, zou hem alleen daarvoor gaan halen.
Is uad zoveel beter als de pci express van powercore.?

De plugins zijn naar verhalen erg dik idd, zou hem alleen daarvoor gaan halen.
Is uad zoveel beter als de pci express van powercore.?

allebij hebben iets !

powercore om zijn 6000 plugins/ reverbs,, en virus plugin
andere plugins zijn ook goed..

en uad..... volgens de verhalen zij de plugins van top kwaliteit. (zelf nog niet geprobeerd)
emulatie van high end top compressors en eq,s

zou zelf ook wel een uad kaartje willen hebben ;) alleen nadeel is als je zo,n kaartje hebt wil je
graag ook alle plugins hebben ;) en dan wordt het een duur geintje ;)

Wat is zo'n powercore nou precies ?

Gewoon een PCI kaart en daarmee ondersteunt je computer plugins zoals de virus ? (en andere dingen dan ..)

Of moet je er dan nog iets bijkopen ?

Mensen, er zijn meerdere topics over Powercore en UAD kaarten met alle mogelijke uitleg en vergelijkingen..

Terug naar de takkeherrie?:eureka:

Dan begin ik wel weer met takkeherrie:okdan:

Heb namelijk nog een poging gedaan tot een reverse kick. Feedback is welkom :)

Attachments

• RVZ.mp3
    511,9 KB · Bekeken: 61
@Statiq:

Klinkt wat statisch, Statiq }:| Misschien iets eerder laten beginnen? Of een iets langere release. Ik weet niet precies wat er mist, maar ik denk een van die twee.

Dan begin ik wel weer met takkeherrie:okdan:

Heb namelijk nog een poging gedaan tot een reverse kick. Feedback is welkom :)

Klinkt goed man (lekker "vol" ook) , moest wel een beetje aan headhunterz club bizzare remix denken :P

Back