Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@ Rockzorr:
Klinkt lekker! ligt precies in mijn straatje (euforische deuntjes + lekkere kick).
@ Fanjus:
Het begint er op te lijken, maar je kick mist nog wat power. Tailsound zou ik iets anders EQ'en (iets minder mid, meer hoog) en ik zou nog een iets hardere kraak aan het begin van je kick doen.
Je lead klinkt overigens erg wollig, mix je af op PC speakers?
@ Deniax:
Kick klinkt ook erg lekker, mooie FX sounds. Screech vind ik persoonlijk niet meer orgineel/leuk.
Okee is goed ik ga van de week het effe doen,Bedankt voor de tips mensen!
Ik heb wat minder mid gedaan, kick staat wat zachter,het geheel ook wat zachter, wat meer bass toegevoegt, en hij is iets omlaag gepitched.
Heb de veranderde versie hier onder neergezet (hij klinkt wel heel anders)

Bedankt man
(Btw, zit je ook weer op AVP ? )

nee , is die alweer back online dan?
binnenkort ff wat uit polen halen denk ik
ik heb ook ff een stukje gemaakt met leuke hardstyle sound.. benieuwd wat men ervan vind,
jaja die kick is niet hardstyle..

)Jullie bedoelen toch niet dat vuurwerk forum he?![]()

Je screech klinkt lekker zuiver, zeker goed voor hardstyle! (Nu nog een hardstyle kick)

al zijn er wel 2 standaards (voor hardstyle) namelijk Genelecs of Mackie..

Ik ken er niet zoveel van, maar ik weet wel dat de rokit-serie van KRK het laag inderdaad niet zo goed weergeeft. Jammer dat je die dingen niet echt kan testen voor je ze koopt. Fora en reviews lezen is zowat de enige optie...

Loop bij elke Feedback winkel naar binnen en je kan ze zéker wel testen hoor!Ik ken er niet zoveel van, maar ik weet wel dat de rokit-serie van KRK het laag inderdaad niet zo goed weergeeft. Jammer dat je die dingen niet echt kan testen voor je ze koopt. Fora en reviews lezen is zowat de enige optie...
Loop bij elke Feedback winkel naar binnen en je kan ze zéker wel testen hoor!
Zo heb ik mijn genelecs ook gekocht, was meteen verliefd op de sound..
Strak, Diep, Helder en no nonsense!