Jullie gaan richting 5000 posts en al ruim 271.000 views, en dat alleen voor een stomme kick.
Moet toch ondertussen we klaar zijn hoop ik toch?
Ik zou je duizend en één redenen kunnen geven waarom dit topic nog steeds bestaat.
Als ik dan naar jouw post historie ga kijken zie ik enkel dat je in andere topics ook loopt te venten en dat je zelfs de moeite neemt om een apart topic te starten om moderators af te zeiken die hier in hun vrije tijd proberen om het forum voor iedereen gebruiksvriendelijk en toegankelijk te houden.
Ik zal daarom verder ook totaal geen energie steken in een reactie met een waardige uitleg aan iemand die niet eens lijkt te begrijpen dat er op een forum met hobbyisten lang en breed wordt gediscussieerd.
Want ja, zeg nou zelf... waar zijn fora tenslotte voor? Nee, ik zal de uitleg in dit geval op hetzelfde niveau houden als dat van je eigen reactie.
Als je denkt dat mensen hier hun ideeën, ervaring en tijd delen voor slechts een stomme kick dan heb ik een hele nuttige tip voor je: KOM HIER DAN OOK NIET OM TE LEZEN.
Om je overigens een bal terug te kaatsen, want ja dat is dan wel het cynisme waar ik zelf van houd:
Als het allemaal zo stom, nutteloos en eenvoudig is...maak het geluid wat je op het onderstaande filmpje hoort op 0:30 eventjes na dan wil je?