Varierende Hardstyle Bassdrum

@Homeboy: Ik vind het laag een beetje rommelig klinken. ik zou proberen dat nog wel wat strakker te maken.

@Homeboy,

Kick zit al in de aardig goede richting. Ik vind het laag ook een beetje rommelig. Dit is vast wel op te lossen met een EQ:)

Ik ben zelf ook weer bezig geweest met een intro. Er zit ook een nieuwe kick in. Deze pitch ik omhoog op 0:33. Wat vinden jullie ervan?

*Er moeten nog wel wat FX kicks in.

http://soundcloud.com/freqmaniak/new-intro

HS kick

HS kick

hallo allemaal ,

zitten echt hele goede kicks bij :halleluja:okdan: , hoop deze ook nog eens te kunnen maken

ik heb ook een poging gedaan , ,ik ben hier vrij tevreden over .

het is een heel klein stukje , maar gaat ook puur even om de kick :D

wat vinden julie ?

Attachments

• boom test.mp3
    940,8 KB · Bekeken: 61
Klinkt nog een beetje zwak. De crunch is er wel maar hij heeft nog wat te weinig power. :)

ok dank voor je reactie, dus eigenlijk moet de crunch nog meer naar voren komen .

trouwens deniax dat soort kicks vind ik helemaal te gek .
even nieuwsgierig ,.. gebruik je soms logic ,. met clip distortion ?
ik hoop dit soort kicks ook nog eens te kunnen maken , maar heb alleen FL.

@okdan: Ik vind je kick een te hoog stuiterbal gehalte hebben. Pitch hem eens lager misschien klinkt die dan ook al wel beter.

@freq

beetje lastig te repareren dit haha, jouw kick is lekker, alleen het stukje dat je hem pitcht zou ik iets doen met beatmatchen !!

@bricks

D16 Devator en enkel CP..

@okdan
Ik gebruik cubase 5. Het ligt niet aan de tool ben ik van mening. Er zijn genoeg producers die met cubase of fl studio werken. Atmozfears werken volgens mij ook op FL. Enige wat je nodig hebt is veel tijd en doorzettingsvermogen

@ Freqmaniak:
Sow, jij bent flink verbeterd kerel. Ik vind je screeches heel vet. :)
Kick zou iets andere EQ mogen.

@ okdan:
Je EQ'ing / distortion moet nog net wat anders. Je hebt vrij goed op de shape gelet, maar de klank van de kick is nog niet helemaal waar hij moet wezen. :)

- - - - -
Ik ben ook weer wat bezig geweest de afgelopen dagen. :)
http://soundcloud.com/nesspj/newsnip01102012-prj25

@homeboy: CP je bedoelt camelphat daarmee denk ik? Die maakt het laag snel rommelig vind ik, dus waarschijnlijk zit daar het probleem.

@deniax: Atmozfears hadden volgens mij speciaal een mac gekocht om met logic te kunnen werken.

@Bricks

ja idd, maar dat is toch wel een dist die ik altijd gebruik.. één dezer dagen maar ff logic uitproberen...

@Ness

Ik word te veel afgeleid door de valse toon van je synth, no offense !! Je punch hoort wel lekker bbwrrraappphhhh :D

Klinkt vet!
Met wat meer FX'jes hier en daar en wat. Opvulling in de intro koop ik em. :D

@Druiloor: Klinkt niet verkeerd. Alleen die modern talking massive sound is helaas al wel erg bekend. De track zit wel goed in elkaar. Het lijkt wel veel op hhz stijl, misschien wel iets te veel dat mensen gaan denken dat je hem na probeert te doen in plaats van je eigen stijl hebt. Dit laatste is dus misschien wel iets om over na te denken. Ik zou de track wel nog wat finetunen en dan rond sturen naar bekende artiesten.

Wat Bricks zegt. Probeer opzoek te gaan naar je eigen stijl

weer een snipje gemaakt deze avond..

Attachments

• dnx_chords3.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 70
Ik hou meer van je rauwere dingen. :)
Deze is wat te happy en door de hoge pitch stuitert je kick meer als dat hij dreunt.

Back