Aftersho-Q
Mister ''Mainstream''
Ieder zen ding. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mijn bovenstaande kick klinkt eigenlijk zo NA het nabewerken van de kick file (dus de tik losgeknipt en los bewerkt, de decay los bewerkt en de sustain/tail los bewerkt en gedubbeld) Volgens het headhunterz principe in zijn tutorial... Maar nu was ik weer aan het kloten met mn originele kick ZONDER al dat geknip en ge EQ, en vind hem dan toch eigenlijk veel lekkerder klinken! Wat vinden jullie?
Ik heb hem gebruikt in een remix/bootleg van ZATOX - Fuck You Up
http://soundcloud.com/gorillazondope/zatox-fuck-you-up-gorillaz-on

... En stel: ik wil een track in toonhoogte G maken, maar ik wil daar een nieuwe kick bij maken. Zorg ik dan dat ik hem vanaf de drumazon al in de goede toonhoogte pitch?
Klinkt goed idd, mis alleen de dikke vette body. De klank is lekker !

Nope, staat er niet bij. Houd z`n Facebook even in de gaten! Als ik de live tutorial zie, zal ik hem wel proberen op te nemen en hier posten, voor degenen die het gemist hebben.Kevv1990 weet je ook wanneer ?
Voor alle kick bouwers hier, Frontliner gaat binnenkort een (live?) tutorial op zijn Youtube kanaal doen voor het bouwen van kicks. Geen typische Frontliner kicks, maar de basis van elke kick.
Wellicht interessant![]()