Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als hij een limiter erop had dan was de output 0db, laad die file van joey maar eens in een wave editor dan zie je zelf wat hij gedaan heeft![]()
Ik weet het niet goed, compressie wellicht? Limiten is ook maar een vorm van compressie met een oneindig grote ratio...
Volgens mij valt het niet onder het genre hardstyle maar mijn complimenten. Zit netjes inelkaar![]()

,
Hmm.. In welk opzicht vind je dit te hardcore achtig? Teveel distortion? EQ niet goed?@Kevv1990 , klinkt nog een beetje hardCORE achtig,

Ik ga eens spelen met de distortion op de kick, misschien als ik er wat vanaf haal het wat beter gaat klinken.@Kev
Té veel is nooit goed, combinatie van eq en distortion is erg belangrijk. Jouw laatste snip: kick is goed, sub kan ik weinig over zeggen, je synth bevat nog veel laag waardoor de freq met de sub elkaar in de weg gaan zitten.
@Garuve , vind je tail nog niet helemaal lekker klinken maar hij pitched wel goed.
@Kevv1990 , klinkt nog een beetje hardCORE achtig,
-------------------------------------------------------------
Heb me eigen kick maar iets aangepast , de punch heb ik niet veel zachter gezet want daar moet deze kick het juist van hebben vind ik![]()