Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hier nog een snip van mij hand.
de kick ben ik ook wel tevreden over en worden steeds beter.
de lead is naar mijn mening ook wat voller dan bij de andere snippets van mij.
En nog een klein vraagje (beetje offtopic maar ok) , welke monitoren kan ik nou het beste kopen ?
Bij bax zie ik verschillende prijs klasse , sommige zijn 159 euro PER STUK (KRK R6 ) en andere weer 219 voor een set van 2 , maar waar moet ik nou op letten bij de specs ?
Alvast bedankt!

Wat ik mensen af en toe zie aanraden is, naar de winkel te gaan en daar te gaan luisteren wat men het beste vindt.
Dat kan ik je persoonlijk niet aanraden want de hele ruimte waar je het in luistert in de winkel is anders, grote/akoestiek.
Om teleurstelling te voorkomen als je met je speakers thuis bent.
beuken met die hap.Zelf ff van een 909 sample een hardstyle kick gemaakt, de punch is volgens mij al aardig goed maar de "tail" erachter kan beter (is er nog amper)
En nog een klein vraagje (beetje offtopic maar ok) , welke monitoren kan ik nou het beste kopen ?
Bij bax zie ik verschillende prijs klasse , sommige zijn 159 euro PER STUK (KRK R6 ) en andere weer 219 voor een set van 2 , maar waar moet ik nou op letten bij de specs ?
Alvast bedankt!

maar als de ene zegt kijk naar dit en de andere weer zegt nee kijk daar niet naar dan snap ik het ook niet meer hehe![]()
. Ik heb enkele jaren de RP8 gebruikt en deze bevielen mij goed. Nu heb ik genelec 8050; een wereld van verschil maar daar betaal je ook voor. Precies,
ik heb ook weer een kick gemaakt, ik hoor graag wat jullie der van vinden.