Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
!
)
@ Geleraket,
Je kicks zijn al stukken beter, maar in de hoogte worden ze toch mager (vind ze laag persoonlijk beter).
Hier en daar valt de bass weg dus eq er maar weer eens op los ! (Lage frequenties)
Weer iets nieuws ;d

@yellow rocket. Lead klinkt idd voller. maar vind. Ik vind alleen de melodie alleen niet echt wat. maar dat is ook smaak natuurlijk
@BP. klinkt erg lekker weer goede punch lekkere bass. Misschien kan je is proberen wat reverb op je tail ofzo te zetten. Ben er zelf beetje mee aan het experimenteren wil wel helpen om de kick wat voller te krijgen. maargoed weet verder ook of het echt goed is : ) maar tis een idee
Verder zelf ook weer stukje gemaakt. Nu nieuwe sub/bass gemaakt in hydra. vind het wel voller klinken dan voorheen. Vind nu de bass een beetje eentonig klinken in de hoogte vooral iemand miss tips daarvoor>
Verder sorry dat ik steeds geen eigen melodie heb. ben wel met wat dingen bezig maar ben niet zo''n talent in zelf melodien maken
GR
mooi gedaan@ Geleraket,
Je kicks zijn al stukken beter, maar in de hoogte worden ze toch mager (vind ze laag persoonlijk beter).
Hier en daar valt de bass weg dus eq er maar weer eens op los ! (Lage frequenties)
Weer iets nieuws ;d
@ DJ Demian,
klinkt zeker niet verkeerd voor een eerste kick. maar heeft nog wel wat werk nodig.
ik heb zelf ook weer aan mn track gewerkt. heb de leads is aangepakt.
naar mijn mening aardig vol.
comments are welcome![]()
)