@mach2: het laag is nog wat wollig. Goeie sound.
@joey: Moet nog flink aan gewerkt worden. kick op 1:18 is wel leuk. de rest spreekt me nog niet echt aan. scratch geluidje gaat snel vervelen. Ook zou ik de vocals niet highpassen. Ze horen toch zwaar te zijn
Op 2:30 ga je te abrubt van triolen naar 4kwart. Daardoor verdwijnt er drive vind ik.
@zwoeleman: klinkt erg clean en fijn. alleen mist wat warmte, met name het eerste gedeelte van de kick. Het is nu net of je op een ton slaat.
@dime73: Je kick mist nog veel punch. riedeltje in je melodie maakt me wel aan het lachen
@joeyjoey: Mis nog een boel laag! Kraak klinkt mooi!
@stefan: Volgens mij heeft je kick een originele sound. Alleen het geheel klinkt vrij plat. Zet de kick in verhouding iets harder. of maak een licht dalende decay met een volume envelope voor meer diepte.
@joey: Moet nog flink aan gewerkt worden. kick op 1:18 is wel leuk. de rest spreekt me nog niet echt aan. scratch geluidje gaat snel vervelen. Ook zou ik de vocals niet highpassen. Ze horen toch zwaar te zijn
Op 2:30 ga je te abrubt van triolen naar 4kwart. Daardoor verdwijnt er drive vind ik. @zwoeleman: klinkt erg clean en fijn. alleen mist wat warmte, met name het eerste gedeelte van de kick. Het is nu net of je op een ton slaat.
@dime73: Je kick mist nog veel punch. riedeltje in je melodie maakt me wel aan het lachen

@joeyjoey: Mis nog een boel laag! Kraak klinkt mooi!
@stefan: Volgens mij heeft je kick een originele sound. Alleen het geheel klinkt vrij plat. Zet de kick in verhouding iets harder. of maak een licht dalende decay met een volume envelope voor meer diepte.
Als je het er nog in wilt hebben dan.