Varierende Hardstyle Bassdrum

Eej jongens! ik ben nieuw hier.

ben ook bezig met een kick.

gemaakt met logic pro 9, Microtonic,

graag wat feedback. tnx

Attachments

• kick test.mp3
    286,7 KB · Bekeken: 57
  • ppunk.mp3
    1.012,2 KB · Bekeken: 73
Klinkt nog redelijk dof. Zoals ZwoeleMan al zegt, betere EQ in de mid/high zou het al een stuk lekkerder moeten maken.

Zelf ben ik vanochtend ook weer begonnen aan een nieuwe kick. Vind 't zelf al een hele verbetering tegenover mijn vorige kick creatie, maar het moet beter. Graag hoor ik (ook) van jullie wat er beter moet

De subbassen niet mee door de distortion draaien want dan verdwijnen ze bijna volledig en klinkt het heet plat... Dus het diepe laag gescheiden houden in een andere track.

Ligt er natuurlijk ook aan hoe jij je sub wilt laten resoneren lijkt mij, dus distortie op je sub ligt er aan wat voor kick je maakt.!

@Juul, Hij doet het niet meer :erm:

Ben weer dagen bezig geweest met die vervelende hardstyle kicks :duivels:

Attachments

• breath1.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 71
@joey

klinkt goed, alleen wat chaotisch :) het pitchen klinkt wel lekker als die hoog gaat.

Na lange tijd ook weer ff bezig geweest vandaag, eindelijk wat rust van mijn vriendin haha

Comments are welcome :D

Previewtje van nr waar ik mee bezig ben:

inFamous -Split Infinity

Jaa en er zit ook een varierende bassdrum in;)

Previewtje van nr waar ik mee bezig ben:

inFamous -Split Infinity

Jaa en er zit ook een varierende bassdrum in;)
Waar dan? Ik hoor `m niet..

De kick moet sowieso harder in de mix, ik vind hem nu echt te zacht staan om de kick opsich te kunnen beoordelen

@Homeboy

Het stuk is een beetje traag, en op sommige stukken een beetje vals. Misschien dat als je dat aanpast dat het al veel beter klinkt?

@B-enji

Zoals Kevv zegt, kick moet veel harder. Je kan hem nu niet echt beoordelen.

------------

Ik ben terug, haha, had eerst onder de naam BassCompany een account hierop, maar toen ben ik met Zwoeleman een draaiduo geworden onder die naam, om het zo maar te zeggen, en om verwarring te voorkomen heb ik dit account aangemaakt :)

Hier is een ouder project wat ik uit heb zitten bouwen in de vakantie. Er moet nog heel wat getweaked worden voordat ie goed is, maar hier is alvast een snippet.

*Lead zuigt zoals gewoonlijk, maar klinkt gelukkig niet als een orgel

Attachments

• Alleen de stem van verlangen en de zoon der marteling..mp3
    3,4 MB · Bekeken: 63
@Distuberz: Klinkt nogal chaotisch, ik denk dat je kanalen in het rood staan en er bij het exporteren genormaliseerd wordt op iets wat veel te hard staat. Over de kick: er zit wel een goeie klank in de tail maar op dit moment klinkt het niet samen, de punch is ook niet netjes vind ik zelf.

Ikzelf heb ook een nieuwe kick begonnen, uit de EKS Pro.
Wat denken jullie?

Attachments

• Kick0209.mp3
    505 KB · Bekeken: 74
@Homeboy,
Thanks, ja door de lead klinkt hij idd chaotisch.

Over jou stukkie:
Staatie op 140 BPM ofzo ? :P
De kick zelf klinkt lekker/zuiver alleen rond 4 sec lijkt hij niet goed mee te pitchen met de melodie.

Attachments

• 909kick.mp3
    992,9 KB · Bekeken: 56
@Homeboy,
Thanks, ja door de lead klinkt hij idd chaotisch.

Over jou stukkie:
Staatie op 140 BPM ofzo ? :P
De kick zelf klinkt lekker/zuiver alleen rond 4 sec lijkt hij niet goed mee te pitchen met de melodie.

Back