Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

@Purno
1e snip: Kick is wat chaotisch, hij dwarrelt alle kanten op hier..
2e snip: Klinkt al een stuk beter, je sub is iig goed, alleen mist je tail wat hogere frequenties om toch lekker door te komen.
3e snip: Zelfde verhaal als bij de 2de snip
Wel heb ik het gevoel dat je dezelfde bassdrum gebruikt hebt voor alle 3 snippets ?! Beetje pielen hier en daar en het kan een lekkere kick worden denk ik..
@purno : Zelfde verhaal als Homeboy. Enkel nog toevoegen dat je punch niet lekker is , vind die tik niet bij de rest passen.
@Homeboy: Klinkt heel lekker! Alleen die kick is nog niet warm genoeg. Klinkt nog wat blikkerig..
Heeft nog wel nodige EQing nodig , dan heeft iet mss wat meer power. En dat zou wel beter passen!
Oké, ook ff weer bezig geweest. Geprobeerd "anti climax" te maken, vind hem aardig gelukt, is nog niet klaar maar het begin is er. Wat vinden jullie ?

@Aftersoq
thnx voor je comment, heb van alles geprobeerd met eq maar krijg het niet voorelkaar. Denk dat er iets mis is gegaan bij de basis van de kraak. Die moest meteen warmer ipv na het samplen..
@Purno
Je laatste snip is nog het beste, meer body idd en dat bedoelde ik ook met hogere frequenties. Je hoort de distortion nu beter. Wat je sub betreft is gewoon kwestie van eq plugin over de hele kick pleuren en een beetje boosten rond de 50 á 60 Hz
Tof dat je mijn kick nog ff probeert op te krikken alleen clipt hij als een gek nu, de kopjes trillen in de kast haha
Laten clippen is geen probleem maar probeer hem eens voller te krijgen zonder dat ie clipt![]()
@ Juul: ik kan hier weinig commentaar bij geven, het klinkt goed. Eigen stijl, speciale kick die toch goed klinkt, andere geluiden zijn goed. Dit is gewoon goed.

!
1 pagina terug