Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OMG Pitchblack jij zit te klagen over yellow rocket
ga pas klagen als je zelf iets fatsoenlijks heb gemaakt
Als iedereen zelf eens kritisch naar zijn eigen producties zou luisteren, dan had dat een paar honderd pagina's gescheeld. Het blijft lachen dat je na meer dan 200 pagina's nog steeds dezelfde kicks hoort.
Met alle respect, maar als je zelf niet kan beoordelen of je kick wel/niet goed is dan moet je stoppen met produceren.

Als we de mayas moeten geloven hebben we niet zo veel tijd meer om kicks te maken, dus ik zeg op naar de 300 pagina'sAls iedereen zelf eens kritisch naar zijn eigen producties zou luisteren, dan had dat een paar honderd pagina's gescheeld.

Bij mij, en dit is persoonlijk, is het vaak zo dat ik iets heb gemaakt, maar dan niet weet hoe verder te gaan om het te verbeteren. Bijna altijd krijg ik hier zinnig commentaar op, zodat ik daar weer mee verder kan.Als referentie is het best aardig hier iets te posten als je door de bomen het bos niet meer ziet, je echt net begint en dus inderdaad niet kan horen of het goed is. Dan ben je al gauw blij dat je uberhaupt geluid maakt
Boven alles gaat het om een stukje bevestiging die je zoekt, of je wel op de goed weg bent.
Toch leuk als we dat elkaar soms kunnen geven
Wat grappig is, dat mensen soms een super kick posten en daarna iets anders gaan proberen en het weer "nergens" (gechargeerd) naar klinkt.
vraag me af of deze bass in de smaak valt, twijfel er zelf een beetje over.
zou graag wat feedback willen krijgen.
Bekijk bijlage 76502
iedereen post hier met andere redenen, ik zelf wil graag weten wat de gemiddelde smaak is zodat ik daar de mix een beetje op kan afstellen. moet toegeven dat ik niet van een bass hou die op +10 staat het gaat nog steeds om de muziek en het geheel er om heen.
noisecontrollers bijvoobeeld hebben hun bassen ook niet extreem hard staan, bij hun staat het mooi in geheel met de mix.
@Quantum thx voor de comment![]()
ff aanpassing gemaakt vraag me af of je de bass nu beter is.
Bekijk bijlage 76520

. Als ik wil zet ik de kick en de bass veel harder, maar heb het bewust zachter gemaakt zodat het juist wel mooier in verhouding klinkt.
doe er mee wat je wil.Het heeft niks met voorkeur of smaak te maken.. Zou slecht zijn als je alleen muziek kunt beoordelen op je persoonlijke smaak.@Radicalz thx voor de comment, al ben ik het niet helemaal met je eens. er zijn genoeg pro tracks waar de kick en bass bij langerna niet de overhand hebben. dus dat het technisch niet klopt is onzin.
Ik snap dat jouw voorkeur uitgaat naar keihard, maar ik hou meer van verfijnd. Als ik wil zet ik de kick en de bass veel harder, maar heb het bewust zachter gemaakt zodat het juist wel mooier in verhouding klinkt.