Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de reacties van de vorige snippet
Distortion: Clipdist
And a Lot of EQ
Toch clip dist. Zag in je sig staan dat je cubase gebruikte dus was wel benieuwd welke dist dan. Hopelijk kan ik binnenkort ook de clip dist gebruiken.
Welke clip dist? Is dit een cubase fx of een externe vst?

Toch clip dist. Zag in je sig staan dat je cubase gebruikte dus was wel benieuwd welke dist dan. Hopelijk kan ik binnenkort ook de clip dist gebruiken.
Ja ik heb clip dist gebruikt van cubase zelf

@Druiloor
kick klinkt nog niet af, synth mag ook wel wat werk hebben..
Hier een klein mid-introtje van mijn kant![]()
alleen hoor ik geen sub in de kick :

Geen sub ? Harder zetten misschienIk zal er ff naar kijken, thnx voor je reactie iig..

Waarom laat je hem op het eind weer een beetje omhoog komen? Wordt hij een beetje reversed van. Ik neem aan dat het bewust is.
Bijv. je "So High" snip@JRD
Punt is inderdaad erg mooi en klank in de tail is zuiver. Let wel even bij hogere volumes of die punt niet pijn gaat doen. Misschien een iets dipje geven waar hij nu piekt.
Zit inderdaad een schepje teveel laag in maar absoluut geen punt van zorg.
Klinkt verder echt loepzuiver!
Vermoedelijk heb je geen sub bij die Fostex en mis je net een stukje weergave in het laag met die 5 inch drivers. + hoor je bij de anderen het laag ook minder.
Pitch even een paar keer, al was het alleen omdat dit topic ooit daarvoor is gestart.
voor je perfecte feedback