Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het theme van S.T.A.L.K.E.R. in de eerste trackKlinkt wel leuk opzich hoor! Ramt goed!
KAn er goed naar luisteren, ook al houd ik meer van het euforische gebeuren...

Hoe staat het met je hardcore producties dan ?Dan zou ik je andere geluiden wat lager in volume zetten. De kick mag wat mij betreft ook wel wat harder in de mix hoor. De kick klinkt lekker, maar lijkt in de weg te zitten met de andere geluidenKick ben ik niet helemaal tevreden over maar doet zn werk prima, lijkt niet hard te staan maar volume is goed zo, harder zetten geeft te veel laag..
Kick ben ik niet helemaal tevreden over maar doet zn werk prima, lijkt niet hard te staan maar volume is goed zo, harder zetten geeft te veel laag..
is dit een beetje de tail de je nodig hebt bij een hardstyle kick ongeveer qwa basis?
en wat moet ik er nog meer mee doen?
extra distorten?filteren?eqén?
EDIT: ik bedoel zit ik zo in de richting?
met pitchen klinkt het bagger. welke techniek moet ik dan toepassen?
ik had iets gezien met note's sliden in fl studio maar dit snap ik niet hellemaal
! Wel even tremor(voor de kick) installeren en clip distortion (venm voor windows).is dit een beetje de tail de je nodig hebt bij een hardstyle kick ongeveer qwa basis?
en wat moet ik er nog meer mee doen?
extra distorten?filteren?eqén?
EDIT: ik bedoel zit ik zo in de richting?
met pitchen klinkt het bagger. welke techniek moet ik dan toepassen?
ik had iets gezien met note's sliden in fl studio maar dit snap ik niet hellemaal