CME ZSC Midi-controller

Postcenter

Muziekliefhebber
Heeft er iemand al eens een CME ZSC gekieteld? Hoe speelt dit klavier?
cme_zs.jpg

als het hetzelfde speelt als de andere gewogen klavieren van CME...dan is het niet veel soeps (althans, dat vind ik). Wel speelbaar hoor, maar gewoon niet echt...zoals de Yamaha-klavieren bijvoorbeeld wel lekker aanvoelen.

Even terugkomend op mijn post:

ik denk niet dat iemand dit klavier bespeeld heeft, omdat hij pas in 2008 geshipt wordt. Er staat op de CME site dat er wat vertraging is omdat ze nog bezig zijn het klavier te perfectioneren. Ik vermoed dus dat er een ander klavier in gaat zitten. Voor mij zou dit echt ideaal zijn.

Edit: hmm op de feedback site staat 'ie dan wel weer te koop, vreemd :S

Heeft er iemand al eens een CME ZSC gekieteld? Hoe speelt dit klavier?

Deze is volgens mij nog niet te koop. CME heeft tot nu toe alleen budget klavieren gemaakt en die vond ik persoonlijk niet goed. Ze zijn niet super degelijk, het rammelt soms, speelt niet echt lekker. Als je alleen thuis speelt en er niet mee gaat lopen zeulen kan het nog meevallen maar ik vrees dat het live niet lang mee gaat. Maar wellicht dat dit model en andere doelgroep heeft en dus beter is...who knows :)

Ik had m ook al zien staan op de site van Musicstore, maar daar staat hij wel in bestelling.

Volledig mee eens dat CME niet hetzelfde speelt als een Fantom X8, Motif ES8/XS8, of een M3, maar wat wil je voor dat geld.

Ik vind die CME's wél een pak beter spelen dan Fatar/Studiologic, of die M-audio toestanden. En als die ZSC inderdaad een nieuw en beter klavier bevat, dan bestel ik me ook zeker eentje hoor.

Ik blijf benieuwd.

Back