Noiz'R'us

komt!
geheel gratis +ons eigen 4.nog wat K. soundsystem (tekno style)
o.a.
Dj Sammie
Dj Marco aka CO2
Dj Capster(NRU)
Dj Bas (ook op dit forum)
Dj Onze Rob
Dj renate
Dj Niek le beat
Dj marco K
en nog veeeeeel meer

:dj:
tot dan:D

Attachments

• blat1.jpg
    blat1.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 164
Ik denk dat ik ook ergens onopvallend in een hoekje een pilsje sta te drinken.

He marco wanneer kom je nou een keer met die ketamine......heb ik nog steeds niet geprobeert.......

SKER

Origineel geplaatst door south
He marco wanneer kom je nou een keer met die ketamine......heb ik nog steeds niet geprobeert.......

SKER

hou dat maar zo...

Politie is al gebeld :smeris: ;) :smeris:

Ho Ho gaan we zo snel de blauwen bellen.......Heb nog niets fout gedaan....En dan nog..we leven in Holland toch!!!!!

Ketamine is erg slecht voor je dat weet je toch :)
Ik vind het zelf eigenlijk maar klotespul eerlijk gezegd.

Ho Ho gaan we zo snel de blauwen bellen.......Heb nog niets fout gedaan....En dan nog..we leven in Holland toch!!!!!

Ik heb gebeld, maar ze komen niet..... dat ik daar voor belde?!! kreeg ik te horen... ;{ :)

Eigenlijk zijn alle drug slecht voor je...Ik rook niet (alleen puur jointjes)ik drink niet en verder gebruik ik nooit...Ik heb wel veel geprobeert en vindt het leuk om af en toe iets nieuws te proberen.....Je bent tegenwoordig een held als je een avondje stappen ongesnoven door komt dus thuis met vrienden iets nieuws proberen mag best....Ik zou eerder willen dat die kut coke eens op zou rotten uit het circuit...daar word je pas flauw van...het lijkt wel of een snuifje coke gelijk staat aan een peukje op steken.....

Eigenlijk zijn alle drug slecht voor je...Ik rook niet (alleen puur jointjes)ik drink niet en verder gebruik ik nooit...Ik heb wel veel geprobeert en vindt het leuk om af en toe iets nieuws te proberen.....Je bent tegenwoordig een held als je een avondje stappen ongesnoven door komt dus thuis met vrienden iets nieuws proberen mag best....Ik zou eerder willen dat die kut coke eens op zou rotten uit het circuit...daar word je pas flauw van...het lijkt wel of een snuifje coke gelijk staat aan een peukje op steken.....

Nee het is stoer om hier aan gasten, vrienden om drugs te vragen...
en nou niet zeggen dat ik kleindenkend ben he!? :doei: 8D

Hahaha als vliegtuigen op Ketamine zouden vliegen dan zouden de huizenprijzen omhoogvliegen rondom schiphol, 10000en liters Ketamine die iedere dag de lucht in geblazen worden, lijkt me absoluut een vage bedoeling.

Ik ben bang om te gaan zitten in de Bakkerij, volgens mij zit er lijm op bepaalde stoelen, aangezien ik bepaalde mensen daar ieder moment van de dag zie zitten.

probeer ook niet stoer te zijn......sorry als ik je heb beledigd....Ben jij helemaal nuchter....

In de Bakkerij hangen al jaren dezelde barhangers aan de toog....
Toen ik kind was.(acht jaar oud) reed ik met mijn achterburen over het stratumseind en toen riep mijn achterbuurvrouw al wijzend naar de Bakkerij kijk daar verkopen ze drugs,het is een schande....Ik bang natuurlijk..10 jaar later zat ik er een joint te roken.......

Tja ach sinds ik gestopt ben met blowen heb ik een milde hekel ontwikkeld aan blowersmentaliteit en het volk wat daar op gewone dagen hangt is het summum van blowersmentaliteit.

Maar desalniettemin tochniettegenstaande aan het feit dat ik wel ff kom kijken.

Origineel geplaatst door bikkel
Tja ach sinds ik gestopt ben met blowen heb ik een milde hekel ontwikkeld aan blowersmentaliteit en het volk wat daar op gewone dagen hangt is het summum van blowersmentaliteit.

Dat zijn de engste.. de mensen die gestopt zijn... :peukie:

Back