Social Narcotic
juist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door south
He marco wanneer kom je nou een keer met die ketamine......heb ik nog steeds niet geprobeert.......
SKER

Ho Ho gaan we zo snel de blauwen bellen.......Heb nog niets fout gedaan....En dan nog..we leven in Holland toch!!!!!

Eigenlijk zijn alle drug slecht voor je...Ik rook niet (alleen puur jointjes)ik drink niet en verder gebruik ik nooit...Ik heb wel veel geprobeert en vindt het leuk om af en toe iets nieuws te proberen.....Je bent tegenwoordig een held als je een avondje stappen ongesnoven door komt dus thuis met vrienden iets nieuws proberen mag best....Ik zou eerder willen dat die kut coke eens op zou rotten uit het circuit...daar word je pas flauw van...het lijkt wel of een snuifje coke gelijk staat aan een peukje op steken.....

in een vliegtuig gaat KEROSINE....Duhhhhh
Origineel geplaatst door bikkel
Tja ach sinds ik gestopt ben met blowen heb ik een milde hekel ontwikkeld aan blowersmentaliteit en het volk wat daar op gewone dagen hangt is het summum van blowersmentaliteit.