Midi probleem met Motif....

Zorg er voor dat je de HUb wel in een goede zaak koopt en dat je hem eventueel weer erug kan brengen als het niet werkt.... BIj mij werkte het toen namelijk niet en was het probleem pas opgelost nadat ik een nieuwe PC heb aangeschaft.

Dat de USB aansluiting er mee kapte was heel wisslevallend, soms deed ie het een paar minuten, soms een paar seconden en soms wel een heel uur. Niemand heeft uitleg kunnen geven waar het precies aan zou hebben gelegen, maar de eerste stap die ik moets doen was een gevoede USB hub aansluiten, maar je zou ook kunnen denken aan een extra USB kaartje die in een vrij PCI slot gaat...... De USb hub is makkelijker te retourneren als het niet lukt.

Groetjes van Rudo

Origineel geplaatst door Rudo
Zorg er voor dat je de HUb wel in een goede zaak koopt en dat je hem eventueel weer erug kan brengen als het niet werkt.... BIj mij werkte het toen namelijk niet en was het probleem pas opgelost nadat ik een nieuwe PC heb aangeschaft.

Dat de USB aansluiting er mee kapte was heel wisslevallend, soms deed ie het een paar minuten, soms een paar seconden en soms wel een heel uur. Niemand heeft uitleg kunnen geven waar het precies aan zou hebben gelegen, maar de eerste stap die ik moets doen was een gevoede USB hub aansluiten, maar je zou ook kunnen denken aan een extra USB kaartje die in een vrij PCI slot gaat...... De USb hub is makkelijker te retourneren als het niet lukt.

Groetjes van Rudo

Rudo,

Dank je wel voor de tips!
Kan je ook vertellen WELKE jij hebt gekocht?
Mijn probleem is wel gelijk, vanmorgen weer geen midi kontakt, na nog een keertje proberen wel kontakt.
Raar is wel dat ik met mijn twee andere synt's dat probleem niet heb.....
Maar misschien "trekt" de Motif net iets meer.
Ik ben in ieder geval blij dat het niet aan mijn Motif (net een paar dagen oud (jong)) ligt...

groet,

rob
:biertje:

Probeer het eerst eens zonder hub.
Dan weet je of het daar aan ligt.

ehh, kan niet..

ehh, kan niet..

Origineel geplaatst door fuse
Probeer het eerst eens zonder hub.
Dan weet je of het daar aan ligt.

Dank voor je reactie....
Ik kan niet doen wat je voorsteld, ik heb namelijk niets op mijn PC met midi aansluitingen.....

rob
:)

Nee, nee!!

Nee, nee!!

Origineel geplaatst door Batteraaf
DUDE! :stupid

nog 1x in B-L-O-K-L-E-T-T-E-R-S

===> STEEK GEWOON EEN USB KABEL IN JE XS EN DAN RECHTSTREEKS NAAR JE PC <===
:eureka:

In G E W O N E letters....
DAT doen we dus niet , hebben we gisterwenavond al gedaan.....en geeft PRECIES hetzelde resultaat......
M.i. ligt het probleem inderdaad bij de voeding van de midi-man!

Oké?

robbie
niet dus

:peukie: :engel:

Back