Octamed 5

Status
Please reply by conversation.
Hey Vince,

Als het goed is heb ik nog ergens bij mijn ouders thuis een originele versie liggen.

Althans, een originele versie die je ooit bij een Amigablad kreeg. Ik moet die diskettebakken weer eens opscharrelen, omdat er ook nog een shitload aan DD diskette's inzit die ik voor mijn S550 kan gebruiken (en indien het er veel zijn, wat aan andere liefhebbers doen). Maar, bij mij gaat alles altijd heel erg traag en sloom, dus ik garandeer je niets op een termijn van slechts een paar dagen.

Als ik hem vind, dan is hij voor jouw en kan je hem bij mij thuis op komen halen. :koffie: of :biertje:

Maar zoals gezegd; ik zou niet stoppen met zoeken.

Origineel geplaatst door Kraan
Hey Vince,

Als het goed is heb ik nog ergens bij mijn ouders thuis een originele versie liggen.

Althans, een originele versie die je ooit bij een Amigablad kreeg. Ik moet die diskettebakken weer eens opscharrelen, omdat er ook nog een shitload aan DD diskette's inzit die ik voor mijn S550 kan gebruiken (en indien het er veel zijn, wat aan andere liefhebbers doen). Maar, bij mij gaat alles altijd heel erg traag en sloom, dus ik garandeer je niets op een termijn van slechts een paar dagen.

Als ik hem vind, dan is hij voor jouw en kan je hem bij mij thuis op komen halen. :koffie: of :biertje:

Maar zoals gezegd; ik zou niet stoppen met zoeken.
He Kraan,

Ik merk vanzelf wel wanneer je het hebt. ;)

Mooiste is trouwens dat ik Octamed 3 zoek, iig n versie die op de amiga500 draait, miss dat een mod de topictitel aan kan passen?

mja, zie maar of je het kan vinden, heeft niet zo superveel haast bij. :mega:

Ik heb het niet goed gelezen, maar volgens mij kun je hier versie 1.03 downloaden.

De versie die ik heb is vrijwel zeker versie 5.0. Volgens mij draaide ik deze bij mij op een uitgebreide CD32. Of hij op een 500 werkt weet ik niet. Maar ach, dan koop je toch voor een paar tientjes een 1200? ;)

Ik heb het niet goed gelezen, maar volgens mij kun je hier versie 1.03 downloaden.

De versie die ik heb is vrijwel zeker versie 5.0. Volgens mij draaide ik deze bij mij op een uitgebreide CD32. Of hij op een 500 werkt weet ik niet. Maar ach, dan koop je toch voor een paar tientjes een 1200? ;)

De hogere versies, en dat is inclusief die Soundstudio 1, gebruiken veel meer windowtjes en andere meuk en vereisen volgens mij een hogere wb/kickstart versie.

Attachments

• octamed.jpg
    octamed.jpg
    37,2 KB · Bekeken: 88
idd, vanaf v5 is't met de Standaard GUI
en eigel'k niet geschikt voor een A500 met bv 1MB...

dat is t juist, zaterdag een gratis amiga500 setje geregeld, 1mb intern en kickstart 1.3, wil dr eigenlijk niet echt wat aan uitgeven, maar een beetje prutsen is altijd wel leuk :)

Volgens mij ben je met de Amiga500 hoe dan ook beperkt tot maximaal 4 kanalen (dit basseer ik op zwaar verouderde ervaringen hoor, dus don't shoot me if i'm wrong). In dat geval kan je toch ook op zoek gaan naar andere trackers. Protracker bijvoorbeeld, dat is pas hardcore oldskool! En dat is zou oud als de weg naar Rome, en moet dus ongetwijfeld nog wel ergens gratis te krijgen zijn.

Ik moet nog wel wat muzieksoftware hebben. Uit navraag bij mijn ouders blijkt dat dat spul ergens op een onbegaanbare plek op de zolder ligt (waar het al 5 jaar in een bizar slecht klimaat 'overleeft'). Ik zal binnenkort eens voor je op survival gaan.

Wel,
met een A500 ben je mss beperkt tot 4 audio kanalen,
maar je hebt met Med ook nog eens '16' midi kanalen,
en je hebt ook synth-sounds en hybride sounds...

Med is altijd superieur geweest kwa tracker!

Maar om de modules te gebruiken in een amiga-demo,
daar was't ''n beetje te veel cpu intensive voor...

De gewone tracker modules kunnen in dma mode worden afgespeeld.

Dus er moet gewoon een oude versie van Octamed komen?

http://aminet.net/search?query=octamed&sort=path&start=350

Onderaan deze pagina staan enkele downloads, waaronder Octamed.lzh en octamedV4.lha. Is die eerste misschien wat dan?

Van dat Aminet heb ik enkele jaren terug nog enkele tools gedownload, die erg bruikbaar waren. Als dit niets is, vind je er misschien iets anders.

Heb je (Vince) overigens wel een mogelijkheid bestanden van je PC op je Amiga te krijgen? Of heb je toevallig Internet op je 500? :D

Heb je (Vince) overigens wel een mogelijkheid bestanden van je PC op je Amiga te krijgen? Of heb je toevallig Internet op je 500?

Daar heb je een goed punt Kraan!

Met een A600 of A1200 kun je eventeel met een CF HD werken ipv
een amiga-formatted diskette... (en die dan klaarmaken met winuae)

Je kan wel pc diskettes inlezen als er het crossdoss filesystem opstaat...

Met 2 diskdrive zou ik er wel kunnen aan beginnen }:|

Dus er moet gewoon een oude versie van Octamed komen?

http://aminet.net/search?query=octamed&sort=path&start=350

Onderaan deze pagina staan enkele downloads, waaronder Octamed.lzh en octamedV4.lha. Is die eerste misschien wat dan?

Van dat Aminet heb ik enkele jaren terug nog enkele tools gedownload, die erg bruikbaar waren. Als dit niets is, vind je er misschien iets anders.

Heb je (Vince) overigens wel een mogelijkheid bestanden van je PC op je Amiga te krijgen? Of heb je toevallig Internet op je 500? :D
Ik zit op SF nu met mn 500. :biertje:

Maar goed, heb niet de mogelijkheid om van of naar mn pc te transferen, dus disks zou makkelijker zijn. Zou wel tof zijn als je ze kan vinden iig!

'k Kan me er eventueel ook aan wagen,
anders mss eens vragen op een amiga forum???

mjwaawwwjfffpppp...,

Moest je niemand vinden dan zal ik wel eens proberen,

Status
Please reply by conversation.
Back