alesis ION probleem...

cns

sfm
Goed ben dus lekker bezig vandaag.... ;{

iemand enig idee waarom ik met de update niet verder kom dan 99% in de alesis ION?

krijg de melding BAD OS CODE FOUND

het maakt niet uit welke OS ik probeer kom er bij geen 1 meer verder!

Kortom wat nu, echt op de schroothoop?

Ik herken het probleem niet.

Bel ff met de importeur, die zit bij Nederland Muziek Almere als ik me niet vergis.
Misschien kunnen ze je verder helpen.

Origineel geplaatst door virkaz
Ik herken het probleem niet.

Bel ff met de importeur, die zit bij Nederland Muziek Almere als ik me niet vergis.
Misschien kunnen ze je verder helpen.

Ben nu aan de gang met Bome's SendSX, als dat niet lukt, dan ga ik zeker de imp. even aan zijn jasje trekken!

iig bedankt!

btw, heb je ook al met de snelheid van het sturen zitten tweaken?
Dit was bij mij belangrijk om het os te updaten.

suc6 iig!

Origineel geplaatst door virkaz
btw, heb je ook al met de snelheid van het sturen zitten tweaken?
Dit was bij mij belangrijk om het os te updaten.

suc6 iig!

met dat proggi op de alesis site lukt dat niet! Dus vandaar dat ik nu die sendsx gevonden heb dankzij yahoo users forum! Daar werd idd het e.e.a. vermeldt over die snelheid etc...

nogmaals thansk

Origineel geplaatst door Yoozer
Ik heb dit zelf ook gehad. Geen probleem, maar inderdaad, snelheid maakt een hoop uit. Ik gebruikte zelf MIDI-OX.

Zie hier: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=35034&highlight=midi*ox+buffer

Toen ik de buffer had gebruikt zoals hier beschreven werkte 't.

yep klopt thanks voor de link overigens! Maar de ION stuurt nogsteeds die cc7 aan! Waarom mag joost weten dus dit moet ik denk ik toch even laten maken? Misschien intern wat mis?

trouwens geldt dit ook voor de ION? All Controllers Off – Micron now properly responds to the All Controllers Off MIDI message (CC 121)

Back