• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

D-R 900 MKII series 24ch. mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
D-R MK900 II series analoge mixer

24 ch. 3x aux (waarvn 1 pre post), floating subs, 4 subs, en dubbele sweep voor het mid of sub (weet ik ff niet uit mn kop)

Specs 1
Specs 2

De mixer mist 2 knopjes en 2 kanalen kraken. Het kraken kan m.i. opgelost worden dmv schoonmaken potmeters, zoniet dan ben je +/- eur.6,- per potmeter kwijt.

Reden verkoop: Bezit D-R Dayner en staat nu in de weg.

Foto's op aanvraag!

Prijs: eur. 350,- (zelf ook voor betaald)

of een leuk ruilvoorstel (bijv. : analoge FX, DotCom module, ????)

sta open voor ruilopties (met evt. bijbetaling van jou of mij)
Ik heb intresse in:
- Pearl syncussion (incl. bijbetaling van mij)
- Sherman FB 2 (incl. bijbetaling van mij)
- Ibanez UE 400 (incl. bijbetaling van jou)
- Roland Tape echo
- TR606 (incl. bijbetaling van jou)
- TR727 (incl. bijbetaling van jou)
- ..........?

BEN JE OP ZOEK NAAR EEN MIXER MET EEN OERDEGELIJKE WARME SOUND DAN IS DIT JE KANS!

JE KAN ME OOK VERRASSEN MET EEN ANDER RUILVOORSTEL... (let op: geen intresse in digitaal)

sorry mod's wil niet onnodig kicken maar er is nog steeds geen edit functie op de marktplaats!!!

Vergeten te vermelden in het lijstje:
- PCI geluidskaart met 2x analoog in/out

Zonder nadenken direct meeneemprijs eur.275,- (dan leg ik er zelf op toe :( )

Geluidskaart en DAT recorder zijn gevonden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back