Hallo allemaal,
Ik was even benieuwd of er dit jaar ook weer een song contest gehouden zal gaan worden, zoals vorig jaar. Waren wel wat verhitte discussies hier en daar, maar laten we het daar niet over hebben. Ik vond het erg leuk om mee te doen en te luisteren naar heel veel goede nummers!
Ik ben infeite nog steeds een noob op dit forum. Naja, ondertussen ietsje meer posts dan een jaar terug, maar toch.
Misschien leuk om het hier even over te hebben. Mocht mijn hulp gewenst zijn, dan kan ik best helpen! Zo zou ik misschien wel een server kunnen regelen waar alles geupload kan worden (en natuurlijk gedownload). Ik heb connecties bij een grote hosting provider.
Naja.. is zomaar een idee.. ik hoor graag!
Disclaimer: Ik wil niemand voor de voeten lopen! Niet boos worden!!

Ik was even benieuwd of er dit jaar ook weer een song contest gehouden zal gaan worden, zoals vorig jaar. Waren wel wat verhitte discussies hier en daar, maar laten we het daar niet over hebben. Ik vond het erg leuk om mee te doen en te luisteren naar heel veel goede nummers!
Ik ben infeite nog steeds een noob op dit forum. Naja, ondertussen ietsje meer posts dan een jaar terug, maar toch.
Misschien leuk om het hier even over te hebben. Mocht mijn hulp gewenst zijn, dan kan ik best helpen! Zo zou ik misschien wel een server kunnen regelen waar alles geupload kan worden (en natuurlijk gedownload). Ik heb connecties bij een grote hosting provider.
Naja.. is zomaar een idee.. ik hoor graag!
Disclaimer: Ik wil niemand voor de voeten lopen! Niet boos worden!!

)
misschien een samenwerkingsverband met een aantal forumleden om een song te bouwen: MP3 ophalen, bewerken, toevoegen instrumenten, accordenschema, zingen erbij .....? en dan weer naar de volgende .....misschien ontstaat er iets vreselijk moois, er zitten hier ook gitaristen voor een lyrische solo en zo.....is maar een ID hoor
maarja hoe begin je? en wie?
forumband of zoiets.........??
alleen ja 2uur?
zodan
. Dus op mij kan je sowieso rekenen.