Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb z'n ding gehad, je kon er mee overdubben schijnt het,,, snapte er niks van want die juno heeft krap 6 stemmen dus veel overdubsequencing kan er niet mee. heb me er nooit in verdiept
uhh overdubben, dan ga je over de opname heen en verander je wat noten.
Een juno is niet multibraal.
en stel nou dat je monofone lijntjes inspeelt...snapte er niks van want die juno heeft krap 6 stemmen dus veel overdubsequencing kan er niet mee. heb me er nooit in verdiept

ja dat klopt dan want die is ook niet multitimbraal, vandaar natuurlijk de term overdub....... welleicht kan een JSQ60 eigenaar er meer over vertellen, ikzelf heb t ding nooit gebruikt, ik dacht eerst zelfs dat die midi out poorten had maar t bleek wat anders te zijn dus heb t ding nooit meer aangeraakt en snel weggedaan, net als de juno 60,, je bent er ff blij mee maar je bent er ook snel weer op uitgekekenoverdub heeft niet specifiek met multimbraliteit te maken nutuulk he![]()
net als de juno 60,, je bent er ff blij mee maar je bent er ook snel weer op uitgekeken
Juno-60 en ´strings´ heb ik nooit echt gsnapt...![]()
de ju-60 ken ik door en door, maar een goede string haal je er niet uit.Dan doe je iets fout, ik gebruik ook 1 juno altijd voor strings en de andere voor bas/arp geluidjes, etc