En de laatste voor vandaag. Dreamgirl. De basis in een half uurtje in elkaar geflanst, toen ik net alle Roland TR samples binnen had. Dus: TR707, 727 en 808 met wat ik dacht wel en lekker deuntje er over heen.
Goed, de track die in de eerste post stond, heb ik verwijderd. Onder dezelfde titel (met toevoeging: I'm desperate for you) heb ik een nieuwe track staan. Geef eens je mening.
Klinkt erg goed, mooie orginele sound, beetje new-wave achtig. Ik zou proberen je vocals iets helderder te maken, misschien een iets duidelijkere carrier in je Vocoder nemen. Akkoordenschema staat me dan weer wel aan, erg goed zelfs. Goede track over 't algemeen!
lekker!!! hele pakkende bassline en lekker transponeren die handel, vocoder sound doet me aan jarre denken (vizitors concert) en een knalvette originele bassline die zo de clubs in kan!
damn die vocoder is lekker, kan die wat meer naar de voorgrond?
Deze heeft nu toch wel de nodige aanpassingen ondervonden. Dit was mijn inzending voor 2007 alhier. Heb de kicks gepitched, balans beter gezocht en nog wat extras toegevoegd.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.