[Welke Drumpad]

Beatbakker

Stamgast
ik wil dus een drumpad kopen ben op zoek naar zon klein vierkant bakje
volgens mij zijn deze nogal moelijk te krijgen.?
men budget ligt nie veel hoger dan 100

Attachments

• RolandSPD20.jpg
    RolandSPD20.jpg
    18,7 KB · Bekeken: 111
Voor 100 heb je in elk geval geen SPD20 zoals op de foto.
Moeten er ook geluiden in zitten of is alleen controller ook goed? Dat maakt nl. nogal een verschil. De Roland Octapad is 2e hands wel een controller die binnen jou budget past, maar heeft dus geen interne sounds. Als er wel geluid uit moet komen zal je door moeten sparen ben ik bang. Dan kan je kijken naar een 2e hands SPD11, dat moet lukken voor 200 denk ik.

Voor 100 heb je in elk geval geen SPD20 zoals op de foto.
Moeten er ook geluiden in zitten of is alleen controller ook goed? Dat maakt nl. nogal een verschil. De Roland Octapad is 2e hands wel een controller die binnen jou budget past, maar heeft dus geen interne sounds. Als er wel geluid uit moet komen zal je door moeten sparen ben ik bang. Dan kan je kijken naar een 2e hands SPD11, dat moet lukken voor 200 denk ik.

ooh zo ja oke..
ja geluiden uhm ik bedoel dus dat je die kick snare enzo daar op kan tikken snap je.. kweet nie of dat er standaard inzit ofzo???

Even voor de duidelijkheid, je gebruikt reason, fruity loops of iets dergelijks en wil de drumsounds vanuit dat progamma triggeren met die pads? Als dat zo is heb je geen internal sounds nodig :)

Even voor de duidelijkheid, je gebruikt reason, fruity loops of iets dergelijks en wil de drumsounds vanuit dat progamma triggeren met die pads? Als dat zo is heb je geen internal sounds nodig :)

klopt ik werk met fruityloops en cubase..
dus dan als k dat ding aansluit. die kick en snare enzo die worden dan via fruity of cubase naar die drumpad gestuurd?
en met internal sounds zitten er geluiden in de drumpad zelf?

Ik heb nog een octapad in de aanbieding :D

je kan er gewoon orderen en dan krijg je een mail met een betalingskenmerk en dan gewoon via je internet bankieren dat betalingskenmerk erhaan hangen en hatsiekiedee

Back