Triton program downloads

Tyros1990

Gedeactiveerd account
Heey ben ik weer.
Ik heb sinds eergisteren een triton extreme in huis staan maar ik wil graag wat progjes en combi,s downloaden,Weet iemand welke site ik op moet zoeken?

Ik zoek echt een site met 10000en free programs he.

En mijn triton staat nu bij de reparateur dus ik doe het met tritools en een midi keyboard maar hoe krijg ik die sounds nu werkend dat je ze ook kan horen?

En mijn triton staat nu bij de reparateur dus ik doe het met tritools en een midi keyboard maar hoe krijg ik die sounds nu werkend dat je ze ook kan horen?
gegeven paard?

Tritonfun

Tritonfun

Ik ben al een tijd op zoek naar het programma Tritonfun.
Het is freeware en kun je gebruiken om de oa. GM-banken met Programs te swappen en om de teksten te veranderen in het opstart-scherm.

Nu is er van mij al eens een Triton Pro gestolen (zie avator) dus het lijkt mij wel handig om mijn postcode of iets dergelijks in het opstartscherm te zetten.

Helaas geeft een zoektocht op het internet alleen maar dode links.
Wie heeft het toevallig nog op z'n harde schijf staan ?

mailen mag --> mefjr @ xs4all . nl

Ik heb die triton extreme voor zeer weinig gekocht.

die gozer had er geen verstand van en vroeg 1250euro.

Toen ze ik: veelste veel 900euro.
en tada ik heb hem.

Ik heb die triton extreme voor zeer weinig gekocht.

die gozer had er geen verstand van en vroeg 1250euro.

Toen ze ik: veelste veel 900euro.
en tada ik heb hem.

idd 900 euro is echt een koopje , al gaan de prijzen snel omlaag omdat
de M3 ook omlaag gaat .

Eh je hebt toch echt de triton zelf nodig om de geluiden te horen

Ikzelf heb de triton extreme ook, op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat hij nooit me huisie uit gaat! Een korg is altijd lekker en handig in huis :engel::okdan::halleluja

Zeg freddy, hoeveel geld heb je uiteindelijk gekregen voor die PSR-530 die ik je uit liefdadigheid (voor 40 euro) heb gegeven? Toch geen 400 zoals je op marktplaats brutaal durfde te vragen huh...

idd 900 euro is echt een koopje , al gaan de prijzen snel omlaag omdat
de M3 ook omlaag gaat .

Producenten zouden databanks moeten maken waar kopers met een certificaat en code kunnen registeren, en bij diefstal het serienummer kunnen opgeven als zijnde "gestolen eigendom". Dan kunnen reperateurs helers meteen aanhouden. 900 euro voor een TE is gewoon verdacht weinig. 1250 kan je er makkelijk voor krijgen.

De synthprijzen zijn bij bepaalde types best stabiel. Ik zie nog steeds Triton Classic's op advertentie sites staan voor 900 euro, en dat is gezien de leeftijd echt te veel geld. max 700 zou netter zijn. We praten immers maar over een serie romplers met weinig WaveRom en vrij gelimiteerde FX. Leuke podiumbak, dat wel.

Laatst gewijzigd:
Los van dit alles zit een Triton Extreme al vol met sounds, combos, programs, weetikhetwat. Misschien een ideetje om die allemaal eens uit te proberen voor er nog ettelijke te downloaden? Ook nog zoiets: misschien leuk om de synth een beetje door te spitten? Of 's aan wat andere knoppen draaien dan program change en zien wat dat oplevert? (dat hebben al degenen die die 10000en programs gemaakt hebben ook gedaan)

Er zijn vast allerlei verzachtende omstandigheden, maar om nu al meteen extra programs te gaan zoeken (en ook niet een paar hè: tienduizenden! wat ga je daar in godsnaam mee doen?!) als je de synth net twee dagen in huis hebt... :confused: :erm:

(zelfs al moet het nu via Tritools; en dit mag ook in de naam van anderen trouwens, wat mij betreft)

Laatst gewijzigd:
Back