Hoi!
Afgelopen weekend ben ik wezen stappen in Londen (je moet toch wat), en overdag moest daar natuurlijk een muziekwinkel bezocht worden. Het werd Turnkey omdat die altijd zo iritant adverteren in de Future Music. Niet heel groot, wel heel veel spullen. Van alles wat op dit moment nog gemaakt wordt hadden ze wel een exemplaar, handig ingebouwd in meters 19" rack. Het klapstuk kwam toen ik de kelder kwam. Gelukkig had ik mijn camera bij me. Kijk en geniet:
Afgelopen weekend ben ik wezen stappen in Londen (je moet toch wat), en overdag moest daar natuurlijk een muziekwinkel bezocht worden. Het werd Turnkey omdat die altijd zo iritant adverteren in de Future Music. Niet heel groot, wel heel veel spullen. Van alles wat op dit moment nog gemaakt wordt hadden ze wel een exemplaar, handig ingebouwd in meters 19" rack. Het klapstuk kwam toen ik de kelder kwam. Gelukkig had ik mijn camera bij me. Kijk en geniet:

??? Hoe dat ik daar overgezien heb - ja had daar wel nog een ruimte gezien achteraan rechts dacht ik (vorig jaar), maar dat was een klein afdelinkje van iets waar mijn aandacht niet op afging. Ik zat daar dan ook wel direkt met een hoofdtelefoon naar èèn of ander demotoestel te luisteren.
Die staan daar wel echt uitnodigend goed opgesteld. Ja was ook in London voor men eertse keer voor sightseeing en moest daar natuurlijk ook eens binnenwippen. Hun reclame is inderdaad groter navenant de winkel. Hun prijzen zijn goed, vooral EMU,Novation en Joemeek. Heb er nog wel niks gekocht online. Ik daarvoor nog wel eens naar Londen "en passant"