houston controller

Niels

Ouwe rot
Iemand hier ervaring met de Houston controller voor Cubase ? Ik weet precies wat ie kan, maar ik wil wel eens wat horen van gebruikers van dat ding. Ik heb ooit eens een demonstratie gehad, maar ja, dan brengen ze het natuurlijk als een zoveelste wereldwonder.

So tell me, is het wat ?

als ik het zo lees op het nuendo forum kan je veel beter naar de mackie HUI kijken....

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
als ik het zo lees op het nuendo forum kan je veel beter naar de mackie HUI kijken....

Olaf

Meen je dat nou??? Ik zou toch verwacht hebben dat die houston voor steinberg producten meester zou zijn..

kan je wat van de argumenten neerzetten uit die threads olaf?

Ik ben echt op zoek naar iemand met praktijkervaring met die dingen. Ik moet zeggen dat ik die topics op cubase.net niet echt duidelijk vind wat dat betreft.

Had ik niet achter Steinberg gezocht, beetje lam om zo met hun klanten om te gaan. Met het altijd zo zielige commentaar. 'Geloof me maar, we gaan er wat aan doen.'

Wat ik wel weet is dat een 01v ook heel goed als controller werkt hoor. De eerst 24 kanalen kun je zo gebruiken. Incluis de EQ's. (Compressie niet dan) En met een beetje programmeren van dat ding kun je ook zo je VSTi's en VSTfx bedienen. ;)

O1v

O1v

alleen is het programmeren van zo'n O1v best een naar karwei.... maar verder heb je idd gelijk... en er zitten standaard profielen in zowel logic als in cubase !

Back