Video in Nuendo

jgeers01

Analogue Age
Ik overweeg de aanschaf van een videokaart om videoclips die in Nuendo geimporteerd zijn op een externe PAL monitor [in een spreekcel] te kunnen weergeven. Op de site van Nuendo wordt gesproken over een Decklink videokaart van Blackmagic design. Hier staan een aantal modellen naast mekaar...

Zijn er leden op het forum die ervaring hebben met Nuendo-video op een externe monitor en wellicht met Decklink?

Ik overweeg de aanschaf van een videokaart om videoclips die in Nuendo geimporteerd zijn op een externe PAL monitor [in een spreekcel] te kunnen weergeven. Op de site van Nuendo wordt gesproken over een Decklink videokaart van Blackmagic design. Hier staan een aantal modellen naast mekaar...

Zijn er leden op het forum die ervaring hebben met Nuendo-video op een externe monitor en wellicht met Decklink?

Heb geen ervaring met video in Nuendo, alleen met PT maar die gebruikt een Mojo geloof ik.
Check deze link. Is geschreven door Fredo, moderator op het Nuendo forum en doet veel tv, radiocommercials en Belgie.
Hoop dat je er wat mee kunt!

Succes :okdan:

oja, je moet wel ff goed kijken welke je gaat nemen, want ze hebben niet allemaal analoge uitgangen.

Wat ik trouwens vaak lees op het Nuendoforum is dat er vaak met motion-jpeg gewerkt wordt.

Later 8)

Back