606/303 Knopjes seq.

Status
Please reply by conversation.

the perculator

buurman
k zoek voor mijn 606, drukknopjes. De gene die gebruikt worden voor de sequencer. Volgens mij kunnen het ook 303 knopjes zijn.

Weet iemand waar ik die kan krijgen????

P.s. mod. kun je de vorige weg gooien of samen voegen. Titel was niet duidelijk. thanks:okdan:

Ik ben niet 100% zeker maar ik denk bij Forat,want die op de linn 9000 gelijken idem erop.(kapjes dus)

Als je enkel de schakelaar nodig hebt,deze kan je zo kopen,zijn standaard te krijgen.

Je kunt ook kant en klare setjes kopen waardoor je met weinig solderen weer 25 jaar vooruit kunt. Vraag eens bij Boemtsjak of St. Eric

Ik ben niet 100% zeker maar ik denk bij Forat,want die op de linn 9000 gelijken idem erop.(kapjes dus)

Als je enkel de schakelaar nodig hebt,deze kan je zo kopen,zijn standaard te krijgen.
Wat voor typenummer weet je dat?

vinnieq die kantenklare pcb met hele set nieuwe knopies erop bedoel je. D'as ook wel interresant. Kan die weer een tijdje mee

Dat hoeft bij deze threads niet ;). Je zou ons wel misschien even kunnen vertellen waar je ze nou van af hebt getoverd zodat eventuele andere mensen die er naar zoeken ook wat wijzer worden :).

Dat hoeft bij deze threads niet ;). Je zou ons wel misschien even kunnen vertellen waar je ze nou van af hebt getoverd zodat eventuele andere mensen die er naar zoeken ook wat wijzer worden :).

er zijn meerdere leveranciers van deze switches en er zijn ook 3! onderwerpen, van dezelfde meneer, over 303/606 switches op dit forum. in "vintage" kun je verder lezen.

Status
Please reply by conversation.
Back