• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Kawai xd-5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
te koop of ruil,

Kawai xd-5,
drummodule.

Check het net voor de specs. Als je van 80's house houdt ideaal, anders is het tweaken geblazen en dat ik ook wel goed te doen moet ik zeggen.

Hij's wel vet maar ik gebruik hem te weinig.

Ik heb 'm ook staan. Tis best een vet ding, zit bomvol met interessante percussie. Je kan super eenvoudig verschillende drums layer-en.

wat zullen we nou krijgen Bassie! ;)

ohja...ik heb ook nog een Kawai K1 mk2 te koop staan...spaar ze allemaal! maak je jaren 80/90 kawai serie compleet! ;)

Olaf

En om je verzameling compleet te maken heb ik ook nog is een Kawai K4r te koop staan! Das 3x scoren!

LOL! wie heeft er nog een K3 en een K5 te koop? ;)

mmmm..waarom is er nooit een Kawai K2 geweest? of is dat weer zo'n ongeluksgetal voor Japanners?

Olaf

ja leuk jongens, gebruikt allen mijn post maar gewoon om je eigen troep kwijt te komen....

nah om in de kwartet sfeer te blijven;
als iemand voor mij 225 van de euros heeft, dan heb ik voor diegene een drummodule van de 80's Kawai apparaten.

Zin in een ruildeal? Ik ben altijd in voor suggesties.

8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back