adapter kapot

- -

Ouwe rot
opeens is mijn mc303 adapter kapot, kan ik daar nog wat aan doen??
hoe kan dat zomaar kapot gaan?
zou er een draadje gewoon los kunnen zitten?

mc303 adapter

mc303 adapter

opeens is mijn mc303 adapter kapot, kan ik daar nog wat aan doen??
hoe kan dat zomaar kapot gaan?
zou er een draadje gewoon los kunnen zitten?

Ja die dingen zijn onderhand ook vinatge he, dus dan gaat er wel eens iets kapot :D. Dat er een draadje los zit kan ik me bijna niet voorstellen. Je zou de adapter eens open kunnen maken. Meestal zit er wel een zekering ergens op de print. Ff kijken of die kapot is en of er dus geen andere componenten kapot zijn (want meestal vliegt die er niet zomaar uit). Maar wat Hilltree al zei "weet je zeker dat het je adapter is". Bij mijn MC303 heb ik eens een keer de aan/uit knop op de achterkant vervangen. Dat ding was helemaal zwart geworden van aan/uit zetten (blijkbaar schakeld hij toch wel iets aan inschakelstroom) En deze werkte dus ook niet meer. En universele adapters werken ook nog steeds.

succes

Volgens mij kun je ook een goede 9v 500mA vervanger gebruiken.
Volgens mij ook. Ik heb er ook eentje en daar zit ook niet de originele adapter bij, maar een of andere goedkope standaard adapter.

$49.95 voor een adapter ! ja de adapter is kapot, ik heb een andere erop staan en nu doet de mc303 t prima.

mijn Yamaha versterker staat al sinds 1991 al dag en vaak ook snachts aan.... knoppen ed werken prima en alleen de volume knop heeft wat speling gekregen door er 10000000 keer aan te draaien natuurlijk,, maar ik heb t idee dat muziekinstrumenten t vaak minder lang doen en kwaliteit ook slechter is.

Consumeren

Consumeren

maar ik heb t idee dat muziekinstrumenten t vaak minder lang doen en kwaliteit ook slechter is.

dat heet de consumptiemaatschappij....waarom iets maken wat een leven lang meegaat terwijl je het ook kan maken dat het kapot gaat........

Back