Zweefmolen 3/4 beat

Leuk gedaan, ik vinnem grappig ! die versnelling is tof gedaan van 03:00
Mooi viool ook

Laatst gewijzigd:
Geniaal ! Helemaal perfect! Gaat ook in mijn playlist*D

Leuk he, muziek maken!:D

Bedankt voor de reply's. Ben ook wel tevreden met deze track. Is gemaakt voor de Parade(theaterfestival). Herkennen jullie de bel halverwege.
Dit is echt zo'n track die onder grote stress af moest en daar door helemaal klopt. Hebben we in drie dagen gemaakt. Behalve dan de opnames van de zweefmolen.

Ok kee nog eentje. Sample een zweefmolen en wat krijg je.

Zweefmolen

Bij the weg. Heb vaak als ik machines sample dat 3/4 ritme krijg.

Gompemikkemme. Ik wou dat ik zo geweldig goed muziek kon maken. Maarja als je alleen een jv2080 en een rev100 hebt met een simpele msp programmatje dan is dit dus ook niet mogelijk. Het begint al met het gemis van een microphone , etc , etc . etc.

Echt heel leuk bedacht en in elkaar gemixed , toppie:okdan:

Fantastisch!!:okdan::okdan:
Idd heel theatraal en beeldend.Ik vind het goed passen als filmscore voor een surrealistische nederlandse kwaliteitsfilm.

Gompemikkemme. Ik wou dat ik zo geweldig goed muziek kon maken. Maarja als je alleen een jv2080 en een rev100 hebt met een simpele msp programmatje dan is dit dus ook niet mogelijk. Het begint al met het gemis van een microphone , etc , etc . etc.

Echt heel leuk bedacht en in elkaar gemixed , toppie:okdan:

He als je je zelf zo naar beneden praat gaat het natuurlijk nooit lukken.
De draaiorgel, harp, fluit, ms 20 zijn allemaal vst's. O nee de fluit is z'on TX81Z yamahabak. Viool is opgenomen met 2 x neuman km 184. Maar kan je ook een rode imitatie voor pakken. Preamps op de geluids kaart Motu.
Gitaar door en een binson reverb en fender champ ampie. en dan km 184 en sm-57 ervoor.
Ok wat ik wou zeggen is dat je dit je dit vrij simpel kan maken. Ik bedoel met simpele spullen.
Die preamp is niet top off the bill veel vst's. Ok een bison is natuurlijk wel helemaal Top. Maar kan je ook met een of andere revrb oplossen.

Wat gewoon belangrijk is is visie. Dit nummer moest in drie dagen af.
Eerst op een schoolbord of een groot vel een schets/compositie gemaakt. Muziekanten uitgenodigd en paar uur inspelen . Editen en dan mixen. Dan om 4 uur s'nachts op de mail.

sample nog maar een paar machines dan want ik vind het een erg leuke track
We hebben nog een trein liggen kan je ook luisteren. Ok weer 3/4.
Sewing machine battle.
Dit was voor een voorstelling op Oerol. Hij was orgineel 5.1.

En we hebben ooit de boot van mijn ouders opgenomen. Moet we ook nog een nummer van maken.

SHIFTR:
Wij zitten in Rotterdam. Deze week draait er nog een voorstelling met onze muziek, maar de voorstelling is zozo.
Volgend jaar september gaan we voor het Paard in Scheveningen muziek en soundscape maken, dat wordt heel speciaal. Ik PB je daar nog wel over.
Waar zit jij dan?

erg goed gedaan! Doet me ook denken aan de serie Carnivale. al weet ik niet meer of daar ook daadwerkelijk dit soort muziek in zat, qua sfeer komt het in elk geval wel overeen.
En 't is weer eens wat anders op het synthforum :)

:biertje:Cool :)
Erg cool gedaan, heb je zelf die draaimolen opgenomen?
haha als laatst: uuh ok dan....

Alleen resoneerd die fluit soms wat niet echt 0n genaam is of misschien zit hij iest te hard in de mix.

SHIFTR:
Wij zitten in Rotterdam. Deze week draait er nog een voorstelling met onze muziek, maar de voorstelling is zozo.
Volgend jaar september gaan we voor het Paard in Scheveningen muziek en soundscape maken, dat wordt heel speciaal. Ik PB je daar nog wel over.
Waar zit jij dan?

midden in Drenthe!*D

Das toevallig... krijg vandaag een nieuwsbrief mailtje van Collin benders... en ontdek jullie op luisterpaal .. en was al een paar weken op zoek naar dat zweefmolen muziekje...
blijkt dat allemaal van jullie te zijn!

Doen jullie nog steeds dingen voor theater.... ik ben ook nog een beetje op zoek naar iemand die een theaterproductie van muziek wil voorzien,...

Back