Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olaf
dat ging ik ook doen twee maanden geleden. luisteren naar analoge bakken van studio electronics. toch kwam ik met een doepfer a100 thuis.
Maar een ieder z'n ding, natuurlijk. Laatst weer eens naar zo'n Doepfer systeem staan luisteren, werd bespeeld door Rob Hordijk, en die man kan echt wel wat op zo'n ding hoor, maar ik vond de geluidskwaliteit echt beneden peil... Kan iig niet tippen aan de power van een S.E. naar mijn altijd bescheiden mening..Origineel geplaatst door fuse
En als dat dan getackled is dan is dit niet meer dan een 'wat voor synth moet ik kopen' draad waar er van legio van zijn geweest. Zou zeggen, lees dan maar eens wat draden na want hier is al zoveel over gesproken. Zul je versteld van staan.
Origineel geplaatst door marten
...onbegrijpelijk... Vind ik hetzelfde als luisteren naar een Lexicon en thuiskomen met een BehringerMaar een ieder z'n ding, natuurlijk. Laatst weer eens naar zo'n Doepfer systeem staan luisteren, werd bespeeld door Rob Hordijk, en die man kan echt wel wat op zo'n ding hoor, maar ik vond de geluidskwaliteit echt beneden peil... Kan iig niet tippen aan de power van een S.E. naar mijn altijd bescheiden mening..
Origineel geplaatst door wesko
Ik snap nog steeds niet waarom dat niet mag. Er reageren nog steeds mensen best fatsoenlijk als je een vraag stelt die al gesteld is... wat is daar nou mis mee. Als je geen zin hebt om te antwoorden, dan hoeft het ook niet.

normaal komt de Alesis ION eind februari uit, dacht voor iets van een 1200€