hallo muziekvriendjes, ik za leerst even vertellen wat ik allemaal doe.. ben nu een aantal jaren bezig met beats en eige producties in de style van hiphop/jazz en af entoe voor de grap house! wat ik steeds leuker begin te vinden moek zeggen
mijn setup bestaat uit een pc met een audiophile kaartje en een set BM5's. + midicontroller. niet bizar veel dus
daarnaast speel ik zelf gitaar en ben al een tijdje bezig met viool. Wil dus in de toekomst deze instrumenten met goede kwaliteit kunnen opnemen, en natuurlijk denk ik ook aan andere hardware uitbreidingen zoals een compressor e.d.. Nu ben ik dus op zoek naar een wat professionelere geluidskaart tot max 400 euro. Me oog was gevallen op de RME HDSP 9632 (329,00,- bij tonika.nl). Als ik kijk naar de opties en mogelijkheden past deze wel bij me denk ik. De reden dat ik deze wil upgraden is omdat ik -denk- dat ik een beter kwaliteit, stabiliteit, en performance mee zal halen. Ik heb rondom me heen goeie meningen gehoord over de hdsp9632, maar er is me ook vertel dat in het digitale domein het niet veel verschil zal hebben t.o.v de audiophile kaart die ik nu heb, klopt dit? wil namelijk niet veel geld uitgeven voor iets wat toch niet veel verschil zal uitmaken.
graag jullie mening hier over!
gegroet
mijn setup bestaat uit een pc met een audiophile kaartje en een set BM5's. + midicontroller. niet bizar veel dus
daarnaast speel ik zelf gitaar en ben al een tijdje bezig met viool. Wil dus in de toekomst deze instrumenten met goede kwaliteit kunnen opnemen, en natuurlijk denk ik ook aan andere hardware uitbreidingen zoals een compressor e.d.. Nu ben ik dus op zoek naar een wat professionelere geluidskaart tot max 400 euro. Me oog was gevallen op de RME HDSP 9632 (329,00,- bij tonika.nl). Als ik kijk naar de opties en mogelijkheden past deze wel bij me denk ik. De reden dat ik deze wil upgraden is omdat ik -denk- dat ik een beter kwaliteit, stabiliteit, en performance mee zal halen. Ik heb rondom me heen goeie meningen gehoord over de hdsp9632, maar er is me ook vertel dat in het digitale domein het niet veel verschil zal hebben t.o.v de audiophile kaart die ik nu heb, klopt dit? wil namelijk niet veel geld uitgeven voor iets wat toch niet veel verschil zal uitmaken.graag jullie mening hier over!
gegroet