Voor hoeveel kan ik de Akai Sampler S2800 verkopen ?

CJ75

Using keys to open doors
Hallo allemaal,

ik heb hier een Akai S2800 staan waar ik eigenlijk vrijwel niks meer mee doe.
Ook nog een doos vol met sample-diskettes.

MAAR MAAR MAAR

het scherm is bijna niet meer te lezen (Of je moet in het donker werken) en ik heb hier op het forum weleens tips gelezen over hoe dit te verhelpen of wat er gekocht kan worden om dit te herstellen.

Maar goed, wat n.a.v. bovenstaande een redelijke vraagprijs zijn ?

Grt. CJ

De S2800 is in wezen een iets uitgeklede versie van de S3000XL. (Minder geheugen, minder outputs, en SCSI is optioneel)

Maar veel leveren ze niet meer op, 200 euro ofzo. Ligt aan de al dan niet geinstalleerde opties. En met een "defect" display....

De S2800 is in wezen een iets uitgeklede versie van de S3000XL. (Minder geheugen, minder outputs, en SCSI is optioneel)

Maar veel leveren ze niet meer op, 200 euro ofzo. Ligt aan de al dan niet geinstalleerde opties. En met een "defect" display....

Jij bent blijkbaar wel heel lang offline geweest...?

Doe eens een search op marktplaats op S3000XL. Begint bij 100 Euro voor een zgan exemplaar met SCSI cdrom en kabels.

Ik heb er precies zo een staan, en ga hem maar niet verkopen. Heel af en toe is het nog leuk om wat diskettes te gebruiken met eigen samples. Ik schat dat je er niet meer dan 75 euro voor krijgt. De grotere broers als de S300XL of de S760 van Roland doen gemiddeld 150 euro. Bijna iedereen sampelt tegenwoordig met de computer of workstation, of gebruikt de uitstekende samples die daar al in zitten.

Eigenlijk is het ook geen serieuze koopwaar meer he, met die vervaagde display. De display-backlight is wel te vervangen via het bedrijf

www.midi-rakete.de

Als je een beetje handig bent kost dat maar twee tientjes of zo. Een compleet nieuwe display bestellen kost al gauw veel meer dan het apparaat waard is. Maar ja, dat is ook weer een investering. Ik denk wel dat je daarna je S2800 veel beter kunt verkopen.

Ja op de een of andere manier zit ik er ook aan te denken om dat ding maar bij het grof-vuil neer te zetten ofzo, met alle diskettes erbij.

Ik doe er niks meer mee en het staat maar in de weg hier.

Tenzij iemand 'm tegen een leuke vrijwillige bijdrage op wil komen halen ;-)

Ik heb er totaal niks mee. :(

Ja op de een of andere manier zit ik er ook aan te denken om dat ding maar bij het grof-vuil neer te zetten ofzo, met alle diskettes erbij. :(

Da's zonde..er is vast wel iemand die het apparaat van je over wil nemen.
Breng hem anders naar de lommerd/2e hands winkel? ;)

Voor E 50,- neem ik 'm graag van je over. Dan kom ik 'm natuurlijk ook nog ophalen op een tijdstip dat jou goed uitkomt. Jij er van af, ik blij. :)

Laat lekker die S2800 in je rack hangen , er komt
een tijd dat je hem nog een keer kunt gebruiken.

:biertje:

Niet naar Digimod luisteren.
Die S2800 neemt alleen maar ruimte in, bovendien heb je 'm niet voor niets al een tijd niet meer gebruikt

E 60,- ?

Die S2800 neemt alleen maar ruimte in, bovendien heb je 'm niet voor niets al een tijd niet meer gebruikt

E 60,- ?

60 euro ? de S2800 is beter dan de S2000 en die worden
tussen de 75 en 100 euro aangeboden :yamaha:

dus denk dat 80 euro een leuk prijsje is :engel:

Gewoon houden dat ding, ik heb ook een s2800 naast m,n s3000 en gebruikte hem eigenlijk ook niet meer en voor die paar euros wat je er voor krijgt vind ik het zonde om hem hem weg te doen, ik ga hem nu gebruiken voor m,n live hoekje. Het blijft toch een volwaardige sampler afgezien van een paar minder outputs.

E 60,- ?

60 euro ? de S2800 is beter dan de S2000 en die worden
tussen de 75 en 100 euro aangeboden :yamaha:

dus denk dat 80 euro een leuk prijsje is
:engel:

Bedankt voor de tip Digimod :halleluja
Ja na zelf ook e.e.a. gezien te hebben op advertenties-sites is 80 euro een goed bedrag (en gezien het display-verhaal)

Tease, 80 euro dan maar ?

Je krijgt er naast de sampler dus 118 diskettes vol met samples bij EN als afhaal-bonus een ouder model Kawai-module die ik zelf nooit gebruikt heb (en waarvan adaprter ontbreekt :walker: )

Back