JP8080 SuperSaw op VSTi .

sowhat

Ik ben Tof
Al heel lang wilde ik al die te geke sound hebben die op de roland staat!
En na lang zoeken en nadenken heb ik nu eindelijk een geluid die er dicht bij komt.

Op internet heb ik een programma gevonden die heet Jeskola xs-1 (demo, maar dat maakt helemaal niet uit )
Daar kon je gratis intruments bij krijgen en wat denk je ?????
Jahoor de jp8080 supersaw !!!!!!!!!!!!!!!!
hij klinkt erg kaal maar dat maakt niet uit want ik verkracht hem wel in een ander programma. :D

Het geluidje heb ik gesampled in Wavelab en daar bij wat kleine effecten erbij om hem voller te laten klinken.
ongeveer 20sec en dan op de A tone (omdat hij daar het mooiste klinkt)
Daarna heb ik hem in" kontakt" vsti gezet.
daar ook wat effecten er bij en ik ben zo blij als een kind.
Tuurlijk moet ik er wel bij zeggen dat de hardware meer mogelijk heden heeft en de kwaliteit veel beter is.
maar als ik hem in een track zet, kan ik er echt wel mee leven.
ja 1500 € neertellen voor zo'n ding heb ik helaas niet !!!!!! dan maar zo :D

Misschien breng ik jullie wel op een idee ??????? of hebben jullie betere tips voor mij en elkaar !!!!
graag wil ik jullie meningen en tipjes ook horen !:)

idee? als je nou eens je A-sample ter download aanbiedt hier :P

wil het best wel doen !!!maar hoe ????????

volgens mij is het toch het beste om het zelf te doen als je de spullen ervoor heb.

allemaal gratis dingen op het net te gek !!!!!!!!!!

http://jeskola.net/

hier kan je hem downloaden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik mis geloof ik iets..die XS1 is toch gewoon een soundfont player? en die supersaw sample is toch op 200 plekken op het internet te downen? waarom laadt je die soundfont niet gelijk in kontakt?

Olaf

LOL!

Maakt verder toch niet uit? Gewoon lekker klooien met samples is toch ook lache. :)

Origineel geplaatst door olafmol
ik mis geloof ik iets..die XS1 is toch gewoon een soundfont player? en die supersaw sample is toch op 200 plekken op het internet te downen? waarom laadt je die soundfont niet gelijk in kontakt?

Olaf

Heb een lange tijd naar gezocht. Maar heb die sounfont nooit op het net kunnen vinden !!!!!!!!!!!!!
Zoals waar ????????

dan kan ik die vergelijken met de sample die ik heb :D

Ik wil die samples wel (droog !) hebben. Iemand die de moeite wil nemen dit ff te samplen ?

Het is de kennis die gedeeld wordt hier en niet zozeer de software/samples!!!

gr. Mario

CHeck dit is:

CHeck dit is:

Reaktor 3.05. Dan schaf je voor nog eens 10 dollar de JP9100 ensemble, en dan kan je die jp8080 gewoon lekker laten verstoffen

Re: CHeck dit is:

Re: CHeck dit is:

Origineel geplaatst door ><i
Reaktor 3.05. Dan schaf je voor nog eens 10 dollar de JP9100 ensemble, en dan kan je die jp8080 gewoon lekker laten verstoffen

Jp9100 ensemble ????????

nog nooit van gehoord !
waar kan ik die kopen ???????/ of demo downloaden ??????????? lijk mij wel erg tof

Re: Re: CHeck dit is:

Re: Re: CHeck dit is:

Origineel geplaatst door supermingwoe
Jp9100 ensemble ????????

nog nooit van gehoord !
waar kan ik die kopen ???????/ of demo downloaden ??????????? lijk mij wel erg tof

Ik denk dat hij DashSynthesis bedoelt:

http://dashsynthesis.com/index.php

jaaaaaaaaaaa

die wil ik hebben !!!!!!!!!!!!!

heb net het mp3 afgeluisterd . vind hem wel erg cool !!!!!!!!

en voor dat geld 8)

Ik heb begrepen dat hij niet meer word geproduceerd en verkocht word.

het is een collectus item geworden !!!!!!!!

hmmmm........:halleluja

ach collectus(??) item.... ik zocht er een, was binnen 3 daagjes de gelukkige eigenaar van de jp8000..voor 750 euro...... mooi bakkie hoor......

Olaf

wow

zijn die dingen nog zo duur ????????? nou ja duur................

wat koop je nou tegenwoordig voor 750 €...........................................

een jp8000 !!!!!!!!!!!! !!:halleluja

ik zou hem ook wel willen , al is het maar voor de heb !

lucky you

Back