Al heel lang wilde ik al die te geke sound hebben die op de roland staat!
En na lang zoeken en nadenken heb ik nu eindelijk een geluid die er dicht bij komt.
Op internet heb ik een programma gevonden die heet Jeskola xs-1 (demo, maar dat maakt helemaal niet uit )
Daar kon je gratis intruments bij krijgen en wat denk je ?????
Jahoor de jp8080 supersaw !!!!!!!!!!!!!!!!
hij klinkt erg kaal maar dat maakt niet uit want ik verkracht hem wel in een ander programma.
Het geluidje heb ik gesampled in Wavelab en daar bij wat kleine effecten erbij om hem voller te laten klinken.
ongeveer 20sec en dan op de A tone (omdat hij daar het mooiste klinkt)
Daarna heb ik hem in" kontakt" vsti gezet.
daar ook wat effecten er bij en ik ben zo blij als een kind.
Tuurlijk moet ik er wel bij zeggen dat de hardware meer mogelijk heden heeft en de kwaliteit veel beter is.
maar als ik hem in een track zet, kan ik er echt wel mee leven.
ja 1500 € neertellen voor zo'n ding heb ik helaas niet !!!!!! dan maar zo
Misschien breng ik jullie wel op een idee ??????? of hebben jullie betere tips voor mij en elkaar !!!!
graag wil ik jullie meningen en tipjes ook horen !
En na lang zoeken en nadenken heb ik nu eindelijk een geluid die er dicht bij komt.
Op internet heb ik een programma gevonden die heet Jeskola xs-1 (demo, maar dat maakt helemaal niet uit )
Daar kon je gratis intruments bij krijgen en wat denk je ?????
Jahoor de jp8080 supersaw !!!!!!!!!!!!!!!!
hij klinkt erg kaal maar dat maakt niet uit want ik verkracht hem wel in een ander programma.
Het geluidje heb ik gesampled in Wavelab en daar bij wat kleine effecten erbij om hem voller te laten klinken.
ongeveer 20sec en dan op de A tone (omdat hij daar het mooiste klinkt)
Daarna heb ik hem in" kontakt" vsti gezet.
daar ook wat effecten er bij en ik ben zo blij als een kind.
Tuurlijk moet ik er wel bij zeggen dat de hardware meer mogelijk heden heeft en de kwaliteit veel beter is.
maar als ik hem in een track zet, kan ik er echt wel mee leven.
ja 1500 € neertellen voor zo'n ding heb ik helaas niet !!!!!! dan maar zo
Misschien breng ik jullie wel op een idee ??????? of hebben jullie betere tips voor mij en elkaar !!!!
graag wil ik jullie meningen en tipjes ook horen !