autos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je had van dat geld ook een mooi stukje studio apparatuur kunnen kopen, nu ben je netzoals de rest met je verlaagde schokdempers, je grote bumper, je blauwe neon lampjes, en je woofers.

veel spullen, weinig lol zeg je zelf, ik begrijp 't wel hoor, zolang die gast met zijn super-uitlaat maar niet door mijn straat scheurt en niemand aanrijdt vind ik 't best.. :smeris:

big_hummer%20h2%2060%20x%20uplevel%20chroom4.jpg

Damn!! :D

ach het is catch 22, als je zo iemand ziet rijden denk je "sjongejonge wat een zielepoot" maar als je er zelf in zit voel je je king of the world...hehe

Het IS ook gewoon echt een Honda Civic CRX. :D. Ik wilde het nog gokken aan het begin van de draad.

Het IS ook gewoon echt een Honda Civic CRX. :D. Ik wilde het nog gokken aan het begin van de draad.

geen gewone crx. het is een tweezitter met targadak. nu beledig je me!!!!! :duivels::duivels::duivels: hij komt wel uit de crx-lijn, maar het is echt geen crx. ik hou helemaal niet van crx-en.

Ik begrijp nooit goed waarom mensen ongeveer een goede 2e hands Porsche 911 gaan verspijkeren aan een doorsnee Japanner die ze dan op een supersnelle auto laten lijken met de prestaties van een Lada.

Koop dan gewoon een auto die standaard al mooi en snel is.

het mooie van autos zelf verbouwen is je stopt er iets eigen in. kunt het een beetje vergelijken (wat mij betreft) met het maken van covers (wat leuk kan zijn maar zoveel mensen doen dat), of het schrijven van een nieuw nummer, iets unieks. verder voor de prijs van een 2dehands porsche kun je wel meer dan een auto verspijkeren en die prstaties van een lada vallen ook wel mee. door een paar simpele aanpassingen heb ik mijn esi-blok van 125 pk naar 150 pk weten te krikken en een topsnelheid van rond 255 km/h.

Je kan ook synths tunen...

ga ik ook doen. ze worden allemaal metallic paars. ook mijn pc en standaards lol

255 in een auto waarvan de motor opgefokt is, het chassis en onderstel niet gebouwd zijn op zulke snelheden met bijkomend rijgedrag en dat alles in een omhulsel van polyester:

daar pas je je auto op aan. standaard haalt deze auto ongeveer 230 km/h, dus voor de rdw-keuring (auto moet opnieuw toegelaten worden in nl) hoefde er eigenlijk alleen maar schijven ipv trommelremmen op. chassis/onderstel/stuurinrichting heb ik ook allemaal aangepst op hogere snelheden en meer vermogen :)

Bericht door een moderator:
Hiermee lijkt mij alles over auto tuning wel gezegd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back