Sample cd's Future Music magazine (alle jaargangen)

Nosferius

Ingeburgerd
Hoi Allen,

ik weet niet of er uberhaupt iemand is die hier interesse in zou hebben, maar ik heb alle jaargangen cd's met tracks, samples, demo's etc. van Future Music Magazine liggen.

Nu kan ik het in de vuilbak gooien, met de cd's gaan frisbee'en en de hoesjes hergebruiken voor cdr's maar liever maak ik iemand hier blij mee, de vraag is echter dat als er interesse in zou zijn wat zou ik hiervoor kunnen vragen (geld, kleinigheidje of gewoon niks)?

Alvast bedankt voor enig antwoord.

Laatst gewijzigd:
Ok, thanks, dan zet ik het gewoon zo op het forum, want ik ben de grote schoonmaak doen en gezien ik er zelf niets meer aan heb maak ik er liever een ander mee blij :-)

(en anders is er altijd nog wel een tante, club of iets in die richting die creatieve dingen doet met oude cd's)

Ok, thanks, dan zet ik het gewoon zo op het forum, want ik ben de grote schoonmaak doen en gezien ik er zelf niets meer aan heb maak ik er liever een ander mee blij :-)

(en anders is er altijd nog wel een tante, club of iets in die richting die creatieve dingen doet met oude cd's)

als je echt allemaal hebt, maar dan ook allemaal met de boekjes enzo geen blz eruit gescheurt dan kan ik me voorstellen dat een synthverzamelaar er wel zo 100 voor wil betalen..dan is die meteen klaar . ik heb laatst nmog een stapeltje boeken verkocht aan z'n synthverzamelaar voor 75 euro. ie zocht ook advertenties van oude synths enzo

Back