vintage manuals

Origineel geplaatst door mono-poly

trouwens was jij niet de man die als eerste reageerde op die topic van manuals te koop mr bamse?

klopt, om dit soort toestanden van duur verkopen te voorkomen

en voor Senso: sorry dat ik een menig heb, tis een vrij land misschien wist je dat nog niet.

Nu in mijn geval vraagt de invoerder van Korg 25 euro voor een Z1 manualleke, heeft dat te maken met het feit dat er mensen zijn die azen op zo'n manuals? (om deze door te verkopen met winst) en men door er geld voor te vragen zo een soort van buffer creeert voor diegene die invoerders zouden afbellen voor manuals onder het mom van " troosteloze 2nd hand buyer"?

Klinkt misschien paranoid?...:confused:

Tsja, handleidingen zijn voor mietjes. ;)

Maar als de mietjes perse een speciale versie willen hebben dan is er vraag naar dus is het geld waard simpel zat. Er zijn ook gekken die astronimische bedragen neertellen voor een orginele x0x doos. Laat ze toch, als ze daar gelukkig mee zijn swoa. Ik trek ze wel van het internet af (afgelopen weekend nog de manual van de DW-8000 gescoord). Papier is toch onhandig spul.

Als er iemand mij om een kopie van een handleiding vraag kan hij die gewoon krijgen, geen probleem. En alst'ie d't nog niet uit komt wil ik evt ook wel langskomen of andersom.

Dat gehandel in dat soort spul hoeft van mij niet. Maar ja, het is je eigen geld wat je er aan uitgeeft, en niemand die zegt dat je het moet kopen toch?

Allereerst... Leo, welkom terug.. lekker rustig doen en niet stressen! :)

Wat manuals betreft, ik snap best waarom mensen daar geld voor over hebben. Op ebay doen stickertjes die bij de eerste Macintosh geleverd werden ook 40 euro, dus waar manuals van de mooiste lekkere analoge synthesizers niet? Okee, kopieen is eventjes iets anders, dat is het zelfde als gecopierde plugins.. Daar kun je niets voor vragen.

en nu niet meer ruzien!

Met deze is men duits ook weer wat bijgeschaafd met men duitse manual

ipv :

"edit buffer" staat er dan "editierpuffer" !! hahahaha!!!:D

hmm misschien zit daar wel een leuke nieuwe thread in; grappige vertalingen in manuals... of raden welke zin uit welke manual van welk apparaat komt of... ik dwaal af...

Origineel geplaatst door bambamstudio
dan moet je de nederlandse vertalingen van Roland maar eens lezen.

Nu valt het mee, vroeger was het erg erg...maat idd fuse, handleiding is voor mietjes.....

yeah right mr geen mietje
waarom citeer ik jou tekst hier: check PB
als eerste in die topic over manauls laatst ?

Back