Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is i.i.g. een metbaar verschil, of dat ook hoorbaar is, is natuurlijk een 2eGaat niet lukken, heb geen PPP.
Maar ik zou dat idd wel eens willen zien of het echt wat doet.

Kwaliteit kan van alles zijn. Is het een mooie behuizing of is de stroom van goede kwaliteit? En wat houdt dat in dan? Geluid kan best vol dynamiek zijn, maar het lijkt me sterk dat je Powerplant deze verbetert. Dynamiek is het verschil tussen hard en zacht en die kun je middels een expander prima verhogen, maar ik zou niet weten hoe een betere stroomtoevoer dit kan bewerkstelligen. Zelfde geldt voor details die minder snel zouden ondersneeuwen.voor mij vooral kwaliteit, ruisvloer en intererentie in signaalpad zijn gewoon nagenoeg weg. geluid is strak, vol dynamiek en details sneeuwen véél minder makkelijk onder. het zijn nuances maar in een a/b schakeling goed merkbaar. op een PPP zet je trouwens gewoon een kwalitatief goed stekkerblok, dus je hebr er géén meerdere nodig. maar je zal nooit meer een aardeprobleem hebben bijv.
Pff wat een geld zeg voor zoiets, jullie zijn gek.
Een vermakelijk filmpje, maar ik geloof er niet al te veel van. Deze knakker zegt dus dat je geluid beter wordt, want de ‘vuile’ AC wordt eerst omgezet naar DC en vervolgens weer naar AC. Dit wordt vergeleken met vervuild water dat eerst gekookt en vervolgens gefilterd wordt zodat het water weer schoon is. De 220 wordt echter slechts gebruikt als stroomtoevoer en staat m.i. in dat opzicht los van het audiosignaal. Ik bedoel, je kunt ook au bain marie met bronwater gebruiken i.p.v. kraanwater, maar je eten zal er echt niet lekkerder door smaken.Hier een filmpje
Als een apparaat er op vooruit gaat als je die op zo'n "powerplant" aansluit is dat aangesloten apparaat gewoon niet goed, dan zit er gewoon een slechte onderbemeten voeding in.
Ik heb niet zo’n ding. Dan nog zorgt een lagere ruisvloer m.i. niet voor meer detail en andere neveneffecten, even los van de effecten van maskering door meer ruis.zet maar eens een scope op je main out en zet alles op 0dbfs, meet de ruisvloer en onrust daarin en zet er een PPP tussen.
Eens! Ik word ook liever geconfronteerd met harde feiten dan af te gaan op wat mensen zeggen en schrijven. Jij bent de enige (of een van de weinigen) met het betreffende apparaat; wellicht kun je eens wat geluidsfragmentjes kunnen uploaden, van opnames met en zonder de tussenkomst van de Powerplant? Ik zou er graag naar luisteren.We hoeven er geen welles/nietes discussie van te maken.
Ok, maar je staat wel nog steeds achter je argumentatie?En of dit nou echt of perceptie is, is wéér een hele andere discussie.![]()
dat is ook zo,
naast powerconditioners , blijkt trouwens ook dat zakjes gevuld met speciaal zand , waar de speakerkabels op kunnen rusten ( vooral niet de vloer laten raken !) aanmerkelijke verbetering van de geluidsperceptie kunnen geven. wel natuurlijk alleen via de echt goede hifizaken te verkrijgen, gewoon metselzand in een plastic tuutje werkt echt niet, dat zou te makkelijk zijn , haha.
en de kabels goed aansluiten , de draairichting van de koperdraad is van fundamenteel belang. iets met leilijnen geloof ik.
ja om echt goede audio te hebben in huis moet je bijna een volledig esotherisch diploma hebben. maar dat zijn inderdaad andere discussies die we hier toch beter niet kunnen voeren.
live and let live zou ik zo zeggen
Dan ga ik er maar vanuit dat je zelf ook een erg sceptische instelling hebt m.b.t. dit soort gevallen.klopt er is een hoop onzin te koop voor veels te veel geld.
Maar voor jou is het wel hoorbaar, toch?Is i.i.g. een metbaar verschil, of dat ook hoorbaar is, is natuurlijk een 2e
Maar desondanks kwaliteit, strak en dynamisch geluid waar details véél minder makkelijk ondersneeuwen?Het is niet significant, maar alle beetjes helpen
Mijn stroom stinkt!
![]()

Mijn stroom stinkt!
![]()
heb ik ook hier, stinkt een beetje muffig maar niet zo chemisch als gewone stroom. Ik vraag me nu wel af hoe windenergie ruikt...Dan moet je groene stroom nemen!

alles wat in het stopcontact zit, met of zonder powerconditioner, kan door bliksem kapot gaan. gewoon de centrale studiostekker uittrekken bij onweer, zo doe ik het
zie het meer als een versterker zonder output
Gents ik ben er blij mee en heb ff niet de energie om hier een believers / non believers discussie van de maken. Het apparaat werkt en daarom is het aangeschaft, ik bedoel kijk eens hoeveel speeltjes je bij Thomann kan kopen voor 2.5K€ als die niet zou werken dan stond er nog wel wat anders voor dat budget op m'n lijstje zoals een API2500 bijv.
API 2500 is een aanrader.
Paar jaar geleden bij Funky Junk Italie gekocht en nog geen moment spijt van gehad.