Power button op RME producten? (fireface 400)

Dr.Drane

Darkpsy Vertegenwoordiger
Aloha!

Klinkt misschien nogal debiel maar ik heb sinds vorig weekend een fireface 400 maar vind de power switch niet...moest er al ene zijn. Iemand die kan helpen?

Voor de RTFM's komen, ik heb der niet al te snel even doorgebladerd en ik zie het daar ook niet direct staan. :-)

Thanks en groeten

:o:
Achterop. Linksboven, tussen de power en firewire ingang.

Ai, daar vreesde ik al beetje voor. Lijkt me niet bepaald een stevig en makkelijk bereikbaar knopje. Misschien beter de schakelaar op mijn power verdeelstekker gebruiken dan, dat lijkt me veiliger. Thx en groeten!

Je kan ook alle computerspullen op een stekkerdoos doen en die met 1 schakelaar aan/uit zetten.
En als het gaat onweren kan je daar de stekker uit het stopcontact halen als je bang bent voor blikseminslag.

Ga je hem via de adapter laten voeden? Van mij krijgt hij gewoon de voeding via firewire. PC uit, kaart uit :) Maar goed, dit zal wel bij je bekend zijn lijkt me.

:o:
Achterop. Linksboven, tussen de power en firewire ingang.

Ga je hem via de adapter laten voeden? Van mij krijgt hij gewoon de voeding via firewire. PC uit, kaart uit :) Maar goed, dit zal wel bij je bekend zijn lijkt me.

Mijn laptop heeft een 4 pins fw en dus moet ik 'm wel met aparte voeding gebruiken. Heb mijn voeding wel in een stekkerdoos met schakelaar en nu switch ik 'm dus daarmee aan/uit. Thx 4 the replies! greets

Back