mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En de laatste...
Space Out!

Attachments

• speesout.jpg
    speesout.jpg
    77,1 KB · Bekeken: 142
Origineel geplaatst door Bas
En eindelijk 's wat van mijn zooi :D

Wat is dit voor een wazige foto? Heb je lopen knippen en plakken??

Beetje lopen knippen en plakken idd. Waren eigenlijk drie fotos die ik aan elkaar heb geplakt.
Gelijk maar 'n mooi achtegrondje achter gezet :)

Die behringer is idd de virtualizer Pro, Superbakkie! erg goedkoop en leuke effecten. Niet de reverbs maar al die andere fx zijn lekker.

Er zijn hier echt best wel wat mensen met een Spirit mengpaneel valt mij zo op...

Nou glenn de loodgieter.. Ook al is mijn naam Crap, je hebt het niet tegen de eerste de beste hoop stront die jij uit de riolering vist

Wel lief dat jullie het zo voor elkaar opnemen...

Crappiest MF playing trance and all that shit

he kadertje

is iedereen op dit forum zo lui dat je alle voorgaande text moet bijsluiten?

ff terug lezen , kleine moeite en je ziet wat voor onzin ik loop te spuien..

crapper mc than dj

Ja, maar ik word alsmaar aan de praat gehouden. Ik zit nu met dichtgeknepen ogen naar mijn scherm te turen.:gaap:

Origineel geplaatst door glennplumber
Pas op he CRAP ... je zit hier niet op het eerste de beste forum !!

ik hoef niks meer te zeggen crapski...

Origineel geplaatst door Bas
Is ook een fijne tafel met lekkere effex!
Ze worden nu niet meer gemaakt geloof ik.

zeker een fijn ding, lekker compact, klinkt zuiver en dat heerlijke lexiconchipje.....

Origineel geplaatst door djcrap
he kadertje

beste dj crap,

ik wil niet vervelend zijn, maar ik hou niet zo van naamspot. en ook niet van aangesproken worden met verkleinwoorden. ik zou het op prijs stellen als je dit even terugneemt en in het vervolg wat meer respect toont voor je medemensen (in het algemeen) op dit forum.

ik vroeg trouwens alleen maar wat je ermee bedoelde, no offence hoor.

overigens, we hebben een mooie 'nieuwe leden' sectie hier waar je je als nieuwkomer kunt voorstellen. dat is lijkt me toch wel de aangewezen plek om te vertellen wat je doet, wat je hebt en wat je hebt gepresteerd in het verleden. als je inderdaad niet "de eerste de beste hoop stront" bent, kun je het daar kwijt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back