mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn vader van 63 heeft verleden week de 20 gieg versie gekocht,
kan ie m aan zijn i-mac DV hangen.

als er in het verleden maar iets nieuws was op hi-fi gebied,
dan had mijn vader het al staan.
(van wie heb ik het.....:engel: ).
Zijn cd speler van sony (cdp-101) , kocht hij op intekening.

hij vind nu al zijn I-pod het meest favoriete speeltje sinds jaren.

Michael.

NoG een paar uur, dan gaan we de foto's posten van mijn studio.

Eindelijk hebben we er dan weer wat herrie uit:D :D :D :D

Word op dit moment aangesloten.

Foto's volgen binnen een paar uur

Sphere

Origineel geplaatst door olafmol
dat zijn iPods....de beste uitvinding sinds gesneden brood ;)

je kan er idd mee mixen, maar niet vanaf die beestjes zelf..maar je kan ze bv aan een proggie als Traktor hangen en dan komen alle audiofiles gewoon beschikbaar.....je kan er dan zelfs 2 tracks tegelijk vanaf spelen en mixen..dankzij firewire data-transfer snelheden

Olaf

geef mij maar die G4 laptop die ik binnenkort krijg :kont:
traktor II er op
voor $50 een firewire/ide behuizing er bij
80 gieg er in

en klaar .... :kont: :kont:

:D

Hehe, eindelijk weer eens nieuwe foto's kunnen maken, en dat werd ook weer eens tijd gezien de uitbreidingen....

Studio-new2.jpg

spijtig genoeg staat de rest nu in dozen & cases opgestapelt wegens plaatsgebrek...:erm:
...maar als onze grote nieuwe studio af is post ik er wel een plaatje van :D

Attachments

• studio 1.jpg
    studio 1.jpg
    38 KB · Bekeken: 137
Origineel geplaatst door Cozko
wel een beetje mistig bij jou ;)

waar is die mondharp nou?

ja, k zou eigenlijk ni mogen roken bij dat spul...
& wie de mondharp vindt krijgt een extra ster !:kroon:

Origineel geplaatst door Shivah
hebbes! ...ghehe nee das de mijne:)..zoek nog een grote mongoolse mondharp,weet je mischien een speciaal zaak?
zeg, wat heeft iedereen tegenwoordig met mondharpen? zijn die dingen zo ontzettend cool? 8)

over exotisch gesproken, ik heb een hele djembee :) (woow) en een pvc afvoerpijp die ik als didgeridoo gebruik :P

misschien koop ik ook wel een mondharp (als iemand me vertelt hoe geweldig ze zijn ;) )

Origineel geplaatst door Shivah
hebbes! ...ghehe nee das de mijne:)..zoek nog een grote mongoolse mondharp,weet je mischien een speciaal zaak?

Ik zag laatst iemand op TV met zo'n mondharp spelen, echt super ! Is zo'n ding bij de betere muziekzaken te halen? En is het een beetje lastig te bespelen? En wat moeten die dingen kosten? Ik heb er ook wel interesse in.. :)

Origineel geplaatst door krz
Ik zag laatst iemand op TV met zo'n mondharp spelen, echt super ! Is zo'n ding bij de betere muziekzaken te halen? En is het een beetje lastig te bespelen? En wat moeten die dingen kosten? Ik heb er ook wel interesse in.. :)

normaal gezien zou je ze in de eerste de beste gitaar & percusie winkel kunnen vinden voor een 5 €.

Origineel geplaatst door JazzMann
mondharp-contestje ?!:D

sampler, mic, mondharp & efx ?

jaah :D
ik gaat er ook eentje kopen :D
:W
is dat moeilijk spelen trouwens? (didge viel me nog wel mee na alles wat ik erover gehoord heb...)

maar zo'n contest lijkt me wel cool... weer eens iets anders :)

kunnen we daarna ook nog contests houden met neusfluit, kazoo, rythem egs, rainmakers, ....., .....:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back