mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door foxenberg
Hey Olaf, hoeveel apparaten kan dat staande rekje hebben (of kilo). Ik denk er nl. over om ook zo'n dingetje te kopen. Ik heb nu zo'n verrijdbaar rek, maar die is echt helemaal uit zijn voegen gerukt. Een duwtje en de hele zooi flikkert naar één kant...

mm..zou het niet zo snel uit mijn hoofd weten..ze komen bij thomann.de vandaan...als ik me niet vergis is ie 12HE hoog..is superstabiel en stevig.....

Olaf

Waar zit dat Thomann dan? Ik zie de naam -op dit forum- nogal vaak vallen... Ik woon in Den Haag, dus het moet niet 50.000 km uit de richting zijn, maar ik wil daar wel eens rondneuzen *D

Edit: ik zie ineens .de achter de naam, dus ff naar Thomann, zit er niet echt in, denk ik...

Waar zit dat Thomann dan? Ik zie de naam -op dit forum- nogal vaak vallen... Ik woon in Den Haag, dus het moet niet 50.000 km uit de richting zijn, maar ik wil daar wel eens rondneuzen *D

Edit: ik zie ineens .de achter de naam, dus ff naar Thomann, zit er niet echt in, denk ik...

is duitse postorder .. dus ze sturen het gewoon naar JOU toe! ;)

www.thomann.de

Olaf

Zit meestal met koptelefoon op. Maar ik heb nog geen goede plek voor mijn monitors. Dit is dus een beetje noodgedwongen. :stupid

koop van die zuilen die je vol kan gieten met grind !
dat staat super stabiel en zorgt voor een eerlijke bas
als je speakers op de grond zet moet je 3 db van de bass afhalen met een eq
die komt er namelijk bij door de reflectie ... in een hoek is helemaal erg dan komt er 9 db (3 * 3 db)

Me Yamah's NS staan op een houten constructie met daar op 2 grindtegels en daarop weer me ns-10's
is ook een oplossing

Origineel geplaatst door olafmol
ok dan wat pix van mijn rommelhok annex poging tot nette studio-setup ;) let vooral ook op de gezellige sfeer die middels een unieke combinatie van losliggende midi- en audio-kabels en schemerlampjes wordt gecreeerd!

Olaf

zeg olaf doe het licht eens aan joh !! 8o)

maar eh mijn nieuwe verzekering is er door dus zal zo me studio rommel posten

Origineel geplaatst door MadR
dat staat super stabiel en zorgt voor een eerlijke bas
als je speakers op de grond zet moet je 3 db van de bass afhalen met een eq
die komt er namelijk bij door de reflectie ... in een hoek is helemaal erg dan komt er 9 db (3 * 3 db)

Me Yamah's NS staan op een houten constructie met daar op 2 grindtegels en daarop weer me ns-10's
is ook een oplossing

ik heb mijn tannoys nu op ijshockey-pucks gezet nadat ik ergens las dat je als je je monitors op hout hebt staan je het beste een hard-rubberen ondergrond kan gebruiken om resonantie tegen te gaan..bevalt tot nu toe prima!

zeg olaf doe het licht eens aan joh !! 8o)

maar eh mijn nieuwe verzekering is er door dus zal zo me studio rommel posten

hehehe..man sfeer is belangrijk! of wil je liever alles in zo'n lekkere TL balk zien? ;)

waar en hoe heb je de boel verzekerd trouwens?

Olaf

ik heb mijn tannoys nu op ijshockey-pucks gezet nadat ik ergens las dat je als je je monitors op hout hebt staan je het beste een hard-rubberen ondergrond kan gebruiken om resonantie tegen te gaan..bevalt tot nu toe prima!

ik kreeg gewoon rubberen stripjes bij mijn ns-10's .... ;)

maar eh hoe moet het nou als je wil gaan ijshockeyen ? :D

hehehe..man sfeer is belangrijk! of wil je liever alles in zo'n lekkere TL balk zien? ;)

waar en hoe heb je de boel verzekerd trouwens?

Olaf

FNV ... 4 euro per 1000 euro verzekerd bedrag ...
en dan nog het lidmaatschap van de FNV maar dat is bij maar 9 euro 36 per maand omdat ik een 80% contract heb bij mijn huidige werkgever :D

bij een 100% baan dus 36 0f 40 uur betaal je geloof ik 14 euro per maand

Cool !
waar kun je zoiets halen?
tuincentrum?

equate

Origineel geplaatst door equate
Cool !
waar kun je zoiets halen?
tuincentrum?

equate
denk ut .... of Ikea ... dat soort zooi verkopende winkels

ik las het in de SOS ... en die gast was er erg over te spreken
en had ook ns-10's en een overduidelijke vooruitgang kwa bass .....

mij hang-uit

mij hang-uit

Dit is ongeveer mijn zone.. Dit is een foto van al wel weer bijna een jaar geleden
Dris wel al weer teen & tander verandert maar dat gebeurt regelmatig.
Ik mixte toen nog op sony boxen...fout. Keb nu absolute zero monitors. Goede prijs kwaliteits verhouding!
kiek maar us.

Attachments

• view.jpg
    view.jpg
    67,2 KB · Bekeken: 134
Is zo'n Sherman filterbank het nou...of nie? *slowchat modus weer off* :engel:

Re: mij hang-uit

Re: mij hang-uit

Origineel geplaatst door Q-bus
Dit is ongeveer mijn zone.. Dit is een foto van al wel weer bijna een jaar geleden
Dris wel al weer teen & tander verandert maar dat gebeurt regelmatig.
Ik mixte toen nog op sony boxen...fout. Keb nu absolute zero monitors. Goede prijs kwaliteits verhouding!
kiek maar us.

Zoek de monitorspeakers???

is een ziekte ??

is een ziekte ??

oke here we go .... >:|

Attachments

• dcp02090.jpg
    dcp02090.jpg
    97,9 KB · Bekeken: 128
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back