mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De patchbay komt ook dat ik 4 x 1 u te gelijk kocht van een kennis.Wat je ook bv zou kunnen doen is die stereo toren modificeren met nieuwe aansluiting voor speakers, materiaal kosten dat zijn het niet.

Origineel geplaatst door Dobre
zal binnenkort ff wat foto's van onze studio maken..

tot die tijd, mijn studio thuis:

ref_pb_3qtr_blkscrn.jpg

:mexico:

indrukwekkend !! 8o)

ben nog druk bezig met organiseren,kopen,aansluiten, bekleden maar hier alvast een foto

Attachments

• image0004.jpg.jpg
    image0004.jpg.jpg
    21,2 KB · Bekeken: 104
Origineel geplaatst door zoe
ben nog druk bezig met organiseren,kopen,aansluiten, bekleden maar hier alvast een foto

whoaaaaaaaaa ik ben jarlours op je rack man!

Ik wou net zeggen, dat rack kan me gejat worden, maar die PPG mag Zoe wel met m'n MicroWave ruilen: "Moet je nog wel flink wat euro's bijleggen, anders gaat de deal niet door!" :W

Origineel geplaatst door STicKX
heeey! die foto boven je pc hangt scheef :D

Neenee, de rest van het huis is scheef. Die foto hangt GOED! (dit is Delluf weetje)

OhChinetti....je monitors staan niet goed (niet symetrisch, is slecht voor je stereospreiding!)

SolisSnake: die GORDIJNEN KUNNEN ECHT NIET!

Nee die gordijnen van solid snake zijn juist doooope!!

Trouwens, als je geen zin hebt om 'n rackje te kopen, en je hoeft niet echt met je spullen te slepen, kun je ook gewoon twee houte latjes aan je 19" gear schroeven: dat houdt de boel prima bij elkaar zodat het niet gaat schuiven/krassen/omvallen. Gebruik wel van die rubbere ringetjes achter je schroeven. Als je de latjes onderaan wat uit laat steken staat het gelijk mooi schuin.

Mooie 'no-budget' oplossing!

Je kunt zeggen wat je wilt; die gordijnen passen uitstekend bij zijn studio...

Ik zal binnenkort ook eens een foto'tje maken van m'n studio, als ie opgeruimd is...staat al een half jaar op de agenda.....dan zal het fantastische 70er jaren schilderwerk ook mooi voor de dag komen...inclusief hoogpolig oranje kleed.....

Hoe belangrijk je gordijnen wel neit kunnen zijn in je studio. In ieder geval wel voor de DSF'ers hier (LOL). Maar ze zien er wel inspirerend uit en dat is het belangrijkst.

Over die 19' rack. Ik heb zefl ook gewoon wat houten latjes aan elkaar gemaakt en daar mijn modules ingeschroeft. Werkt perfect en is nog goedkoop ook nog. En het ziet er allemaal wat netter uit.

Ik heb vouwgordijnen, nog door mijn oma gevouwen ten tijde van de crisis.

Origineel geplaatst door Triple Six
He Bam Bam,
Volgensmij mocht je bij je oude studio wel altijd de gordijnen dicht doen,
want voor je het weet stelen ze je hele studio.
Het stond zo te zien wel erg in het oog.

nou op 8 hoog, daar kijkt niet echt iemand zo maar binnen denk ik :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back