mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zo'n quiklok rackje kost ook geen :kont: 45 euro en je hebt 10 u'tjes

Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. 45 euro is 100 guldens. Vrij veel geld om je spullen op te bergen. (nu ga ik ook niet meteen zeggen dat het megaduur is). Ik zelf wel eens gezocht naar goedkope oplossingen, maar dan is eigenlijk alleen het zelfgetimmerde houten rekje van 7 euro echt goedkoop.

Origineel geplaatst door bambamstudio
woonde idd.
Nu staat het op eeen zolder, goed verzekerd met alarm.

Als ze het weghalen, tja pech gehad.....

noja pech gehad. als ze bij mij doe boel weghalen moeten ze toch echt van me computers afblijven staat 10 jaar werk op(goed wel backups maar toch) lijkt me niet echt leuk als je opeens je zolder opkomt en alles is weg.

ik vraag me trouwens af of je alles echt volledig vergoedt krijgt

tuurlijk is het ff kut, maar allen is verzekerd en oeral bachups dus kan er niet echt wakker van liggen.
Meer klote is dat als je net een project hebt dat af moet, je snel aan app. moet komen.

Vandaar ook een grote reservepot voor 'nood'app. zeg maar.
Binnen 1 uur in duitsland :)

Nou dat heb ik dus gehad:(

10 jaar geleden pikte men alles van mijn flat in Almere, alleen mijn atari stond er nog, ff resumeren:
Wavestation EX, K2000 (allereerste in Nederland), Proteus2 en 3, Jupiter8 met midi, Matrix 1000, Ensoniq VFX, DAT recorder met 2 jaar werk op tape en nog wat andere spullen zoals mijn Sharp 80cm tv en mijn leren bankstel.
Ik kreeg zeggen en schrijven 100 euro te betalen voor mijn advokaat, omdat volgens de kleine lettertjes ik zelfs niet voor een pakje zware shag verzekerd was.
Al met al ben ik toen 5 jaar in Wales gaan wonen, zo ziek was ik er van. Pakken met geld had alles destijds gekost.
Dus mensen, check je verzekering nog ff na, je weet maar nooit! :peukie:

Origineel geplaatst door Vl1
Ik kreeg zeggen en schrijven 100 euro te betalen voor mijn advokaat, omdat volgens de kleine lettertjes ik zelfs niet voor een pakje zware shag verzekerd was.

holy sh*t, wat een nachtmerrie =(

Ik zal binnenkort ook is een foto'tje uploaden van m'n studio. Zit nu nog in de verbouwing, nog twee weekjes, dan kunnen we weer knallen!

Origineel geplaatst door bounce
holy sh*t, wat een nachtmerrie =(

Inderdaad, verzeker je spul goed... het valt ook niet onder je standaard inboedelverzekering, een standaard stereo en tv setje wel maar je studio niet.
Zorg ook altijd voor een lijst met type nummers en serienummers en maak er bij voorkeur ook foto's van en sluit dus een aparte verzekering af voor je spullen..

wat kost zo'n verzekering voor een gemiddelde studio?
en welke maatschappij heeft de gunstigste voorwaarden?

Dat kost niet heel veel. Ik heb het gewoon als aanvulling op mijn inboedel vezekering gedaan. Kost volgens mij maar een paar tientjes per jaar meer.

Hier nog even een fotootje van mijn "hobby-hok'
Alle meubilair is zelfgemaakt uiteraard :)

Attachments

• pic1.jpg
    pic1.jpg
    59,8 KB · Bekeken: 105
Origineel geplaatst door Baseman
Hier nog even een fotootje van mijn "hobby-hok'
Alle meubilair is zelfgemaakt uiteraard :)

Ik zie dat je mijn ex sy55 goed heb verzorgd :D

Origineel geplaatst door BananaWorld
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. 45 euro is 100 guldens. Vrij veel geld om je spullen op te bergen. (nu ga ik ook niet meteen zeggen dat het megaduur is). Ik zelf wel eens gezocht naar goedkope oplossingen, maar dan is eigenlijk alleen het zelfgetimmerde houten rekje van 7 euro echt goedkoop.

tja hoort er toch een beetje bij .. ik bedoel ze komen tenslotte in een 19 inch formaat
ik heb btw ze ook gewoon zelf gemaakt..

de studio van Zoe spreekt me btw het meeste aan (ook altijd grappig om te zien wat er op ooghoogte hangt !!)
zo hoort het !!!
en bijna iedereen heeft een juno 60 8)

ik zal binnenkort ook wat pics plaatsen .. moet eerst me nieuwe verzekering er doorheen zijn ;)

Drumcomputers

Drumcomputers

Ik veel mooie spullen maar geen klassieke drumcomputers als:

Korg D serie
Yamaha RY30
Linndrums
Oberheim D(M)X

Re: Drumcomputers

Re: Drumcomputers

Origineel geplaatst door Mikefoundahobby
Ik veel mooie spullen maar geen klassieke drumcomputers als:

Korg D serie
Yamaha RY30
Linndrums
Oberheim D(M)X

:D :D :D :D :D

Attachments

• dmx.jpg
    dmx.jpg
    20 KB · Bekeken: 98
Origineel geplaatst door omiel
Dat kost niet heel veel. Ik heb het gewoon als aanvulling op mijn inboedel vezekering gedaan. Kost volgens mij maar een paar tientjes per jaar meer.

Een "paar" tientjes per jaar???
Moet je met toch es even vertellen welke verzekerings maatschappij jij hebt?
Ik moet voor een "aanvullende verzekering elektrisch versterkte muziekapparatuur"
30 euro per maand betalen !!

equate

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back